- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 4 maanden geleden door .
D-Reizen faillisement
Beste,
Samen met een vriendin, Kirsten Meijer, hebben we op 21-02-2020 bij D-reizen een retourvlucht naar Zuid-Afrika geboekt met vliegtuigmaatschappij KLM. Deze vlucht was een eerste onderdeel van een gehele reis. Hiervoor hebben we een aanbetaling moeten doen van 525 euro. Helaas brak hierna Corona uit. We hadden nog hoop, maar uiteindelijk hebben we de vakantie moeten annuleren. In overleg met D-reizen hebben we ons geld teruggevraagd i.p.v. een voucher. D-reizen heeft ons meermaal telefonisch benaderd over de gang van zaken rondom de terugbetaling. Maar helaas is het nooit tot terugbetalen gekomen, aangezien dat D-reizen failliet is gegaan. We hoorden toen dat we bij de SGR moesten aankloppen, dit hebben we gedaan, maar zij stuurden ons door naar de curator omdat wij geen voucher hadden. We hebben alle bewijsstukken aangeleverd en hen hierover ingelicht. Tot op heden hebben we hierover nog niks vernomen. Nu zag ik bij afgelopen weekend tijdens jullie uitzending dat hier veel meer mensen de dupe van zijn en ons verhaal is precies dat jullie beschreven om een oproep te doen. Vandaar deze melding. En we zouden graag geholpen worden. We hopen van jullie te horen.
Alvast vriendelijk bedankt.
Chern Jansen en Kirsten Meijer
-
-
GeborenAmsterdammermeer dan een maand geleden
Geachte Chern en Kirsten,
Kijk even op het forum van Kassa : deze vraag is daar ook gesteld.
meer dan een maand geleden
-