- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door .
Covid
Vakantie ging niet door
-
-
LeentjeBmeer dan een maand geleden
Het formulier van Huisartsenlab is nooit binnengekomen. We stonden keurig drie uur voor vertrek van onze vlucht op Schiphol. We waren zelfs de eersten. Bij de incheckbalie werden we geweigerd om verder te gaan want de sms van Huisartsenlab was niet voldoende om de grens over te gaan. De vele uren daarvoor hebben we verschillende keren gebeld en gemaild naar Huisartsenlab om formulieren te krijgen maar er was totaal geen reactie. Ze zijn totaal onbereikbaar. We hoopten dat het sms-bericht, dat we negatief waren getest, voldoende was. Maar helaas. Andere mensen van onze vlucht werden ook geweigerd. Mevrouw had wel een formulier en meneer had een formulier maar met het verkeerde paspoortnummer. Een cijfer was verkeerd. Een jong stelletje, het meisje had het formulier wel ontvangen maar de jongen niet, terwijl ze op dezelfde dag om dezelfde tijd de test hadden laten afnemen- Onze vakantie, maar ook die van vele anderen, is in het water gevallen. Hotels en overtocht per boot werden te laat geannuleerd zodat we geen geld terug konden krijgen. Gelukkig van 1 hotel een voucher gekregen voor volgend jaar. Maar alle extra kosten, vooral taxi terug, het was 03.30 s-ochtends, het heeft ons zeker totaal 1500 euro gekost en veel emotionele schade. Mensen, ga niet naar Huisartsenlab. We hebben in Badhoevedorp bijna een uur (buiten in de brandende zon) in de rij gestaan, de mensen zijn onvriendelijk, de test duurde slechts 30 seconden. Heel gemakkelijk geld verdienen en mensen in onzekerheid laten zitten. Wat een zooitje. Lenie en Jilles Joost
meer dan een maand geleden
-