- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 5 maanden geleden door .
Martijn van Hest
Martijn van Hest
meer dan een maand geleden
Coolblue bestelling
meer dan een maand geleden
Ik kocht bij Coolblue, online een laptop, muis en sporthorloge voor mijn dochters slagen. Besteld, betaald, bevestiging gekregen incl. leverdag. Op dag van leveren vraag ik per whatsapp wanneer ongeveer. Sorry, het wordt morgen mijnheer. Ik zal verder communicatie achterwege laten maar met 2 dagen vertraging zijn muis en horloge geleverd en computer niet want deze was niet op voorraad? Ik kon een zelfde kopen en het verschil in prijs zou 50/50 verdeeld worden? Dat lijkt me niet helemaal de weg. Meermaals heeft men mij geprobeerd de order te laten annuleren, wat ik snap want dan is hun fout ongedaan gemaakt en annuleer ik maar dat heb ik bewust niet gedaan. Wat zijn mijn rechten hier? Iemand ervaring?