- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 6 maanden geleden door .
Centerparcs licht de boel op
Ik had een arrangement geboekt bij centerparcs met annuleringsverzekering voor de vierdaagse Nijmegen. Echter omdat ik in de gezondheidszorg werk kon mijn werkgever geen garantie geven dat ik vrij kon krijgen dus ik heb zelf geannuleerd. Dit ging al erg moeizaam, en na lang aandringen is het eindelijk gelukt, echter van de 233 aanbetaalde euro zou ik er 56 retour krijgen. De rest moest ik zelf maar regelen bij de verzekering (welke ik bij centerparcs zelfs erbij geboekt heb). Ik zou dit geld uiterlijk binnen 3 weken retour krijgen, we zijn er ondertussen 4 verder en heb nog niks. De verzekeraar heb ik nooit te pakken gekregen, deze reageren niet en centerparcs blijkt zelf ook onbereikbaar. Via Twitter negeren ze je, via Facebook idem, via de mail krijg je ook geen reactie en telefonisch zijn ze onbereikbaar, sta je makkelijk een uur in de wacht en kom je er al door zijn ze hondsbrutaal en drukken ze je weg als het moeilijk wordt, krijg je heen antwoord op je vraag ze lachen je gewoon uit. Dus kortom 233 euro kwijt centerparcs is er vrolijk vandoor met het geld, en vervolgens negeren ze de klant.
-
-
Gerard67meer dan een maand geleden
Tja ik lees veel reacties van mensen die een kort reisje hadden geboekt en vervolgens alles in het werk moeten stellen bij anulering om hun vooraf betaalde eigen euro`s terug te krijgen diep triest . Op telefoneren en emailen wordt niet gereageerd schandalig eigenlijk . Bedrijven kunnen niet blijven terug vallen van ja maar door corona e.d of afschepen met een voucer en meer van die onzin . Ik zou mensen willen aanraden voorlopig geen reisjes meer te boeken tot de zaak is genormaliseerd . Dit is absoluut geen reclame voor de reisbrance dat lijkt me duideljk .
meer dan een maand geleden
-