- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 6 maanden geleden door .
Booking.com blokkeert zonder pardon en reden account met geld tegoeden
Ik ben al jaren een loyale lid van Booking.com, Genius 3 niveau. Verder heb ik daar nog tegoeden in credits op het account. Door blokkering ben ik dat geld ook volledig kwijt. Booking.com klantenservice stuurt mij van het kastje naar de muur. Men heeft geen mogelijkheid om de zaak te escaleren en een email sturen zal leiden tot een nietszeggende klanten servicedesk. Men kan geen verduidelijking geven of reden geven van waarom een account geblokkeerd is, omdat een Senior ze dit hebben opgedragen te zeggen. Mogen ze zonder reden van opgaaf rigoreus dit doen en doodleuk doorverwijzen naar hun algemene voorwaarden en ons bestelen van mijn geld wat ik nog van hun tegoed krijg?
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Beste DaMartinovic,
Heeft u verder nog iets van Booking.com.com vernomen?
Wij hebben voor het eerst via Booking.com geboekt en schrikken ervan dat er ‘zomaar’ geannuleerd kan worden.
Ook in de Algemene Voorwaarden vinden wij niets hieromtrent.
Wij volgen uw topic met grote belangstelling.
Succes&stay strong.meer dan een maand geleden
-