- Dit onderwerp is leeg.
Bol.com artikel defect/niet mogen retourneren
Eind december een plastic bad gekocht via bol.com van select online.
Al gauw blijkt lekkage via bad stop aan de zijkant, meerdere malen geprobeerd, tevens teflon eromheen gedaan (omdat het plastic uitzet bij warmte past de stop niet meer). Zonder goed resultaat dus contact opgenomen met de verkoper.
Ik heb aangegeven dat ik een nieuwe stop wou ontvangen die onder het bad bevind aangezien deze wel waterdicht is en anders ik het bad wou retourneren. Zij gaven direct aan dat wegens verkeerd gebruik ik schade heb aangebracht en het bad niet meer te retourneren is(geen enkele uitleg over wat voor schade oid).
Ik krijg precies dezelfde stop. Wederom contact opgenomen, select online èn bol.com willen dat ik dezelfde stop uitprobeer. Ik heb aangegeven of zij zwart op wit kunnen geven dat zij de laminaat schade gaan betalen. Nee dit kon natuurlijk niet, zij zouden een andere stop opsturen.
Na een week gemaild omdat ik nog niets had ontvangen, vraag van select online om nogeens week te wachten. Wederom na een week niets ontvangen, wéér contact, toen kreeg ik een mail met of mijn adres dit en dit was (verkeerd huis nr) dus weer gereageerd met het goede adres. Na een week wéér geen stop ontvangen dus bol.com hierover gebeld en aangegeven dat ik het bad wil retourneren.
Ik denk dat ik ze 3 weken achter elkaar heb moeten bellen, kreeg telkens te horen dat het naar afdeling bemiddeling is gegaan en ze niets wisten.
Nu krijg ik een mail binnen dat de termijn is verstreken en dat het bad niet meer retour kan en dat de case wordt gesloten.
Dit is een schandalige afhandeling.