- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 9 maanden geleden door .
bezorging gelderlander
laatste jaar wordt krant zeer slecht bezorgd .Deze week alweer 3 maal geen krant. klanten service reageert nauwelijks op klachten.wordt afgedaan met sorry of excuus wij hebben geen bezorgers.Kort om wij betalen keurig zij laten ons in de steek door verplichtingen niet na te komenIk heb een contract voor 3 jaar. Kan ik automatische incasso stop zetten en weer aan zetten als krant naar behoren wordt bezorgd. groeten B.W Mentink 7101cj
Leliestr 42a Winterswijk 0543 512029
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
Dat kunt u wel doen, maar of dat handig is weet ik niet. Want de bezorging wordt daar niet beter van. Wat u wel kunt doen is vergoeding vragen. Want u betaalt voor die krant.
Bij mijn ochtendblad wordt gewoon het abonnement verlengd met de niet bezorgde dagen.
Ik heb trouwens mazzel, want de mijne wordt hoogstens drie keer per jaar niet bezorgd.meer dan een maand geleden -
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Meneer/mevrouw Mentink,
Stel eerst de Gelderlander schriftelijk in gebreke en geef hen een redelijke termijn (ca.2 weken) om de bezorging correct te organiseren.
Geef in deze brief o.m. aan wanneer u geen krant heeft gehad, u contact heeft gezocht met de klantenservice en wat klantenservice heeft gedaan.
Daarna kunt u o.b.v. wanprestatie, ook weer schriftelijk, uw abonnement beëindigen en de automatische incasso stopzetten.Na enig speurwerk vond ik voor u het adres van de klantenservice:
De Gelderlander
t.a.v. afdeling Klantenservice
o.v.v. vraag/opmerking
Postbus 90
5680 AB BestHeel veel succes.
meer dan een maand geleden
-