- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 9 maanden geleden door .
Bankzaken
Mijn bankpas bij de Abn Amro bank is geblokkeerd, omdat ik mijn bankpas pincode vergeten ben. Ik ga door corona tijd al bijna een jaar niet winkelen, en ik heb een andere boodschappen rekening bij de ING bank overgemaakt vanuit de Abn Amro bank. Ik heb vele telefoontjes naar de Amro bank gedaan, héél lange wachttijden, ik word van de kast naar de muur geslingerd. Eerst een 009 nr, na 2 dagen bellen een aardige mevrouw, ze kon mij niet helpen, toen naar een financiële begeleider, die beloofde mij dat ik afschriften van mijn van Amro rekening zou krijgen, ruim 2 weken verder nog steeds niks, kerst verjaardagen kadoos kan ik nu niet geven omdat ik niet bij mijn geld kan. Ik weet niet hoe ik direct mijn belasting aangifte moet regelen, en mijn jaarlijkse uitgaven, die ik niet automatisch regel. Alleen maar omdat ik mijn pincode ben vergeten. Een bank in de buurt is er niet meer, ik moet dan met de bus, of taxi, van Vlissingen naar Middelburg hoe krom. Ik ga niet uit, ivm corona. Maar moet wel risico nemen om naar een bank te gaan. Mijn kinderen willen mij wel helpen, maar die wonen echt ver weg. Ik ben gewend om alles zelf te regelen, maar ik kom niet door deze zaken heen.
-
-
Gerard67meer dan een maand geleden
Beste Steffenie
Als je bankpas is geblokkeerd om wat voor reden ook , kun je toch een nieuwe bankpas aanvragen en die kunnen ze gewoon per post naar je toesturen alleen de pincode blijft een punt , maar als ze je email adres weten kunnen ze dit via email toesturen . Kan ook zijn dat je op de Amro site gewoon kunt aangeven dat je je pincode bent vergeten en dat hun de oplossing moeten aandragen . Doe je best succes .meer dan een maand geleden-
Stefenniemeer dan een maand geleden
Dankjewel Gerard, voor je meedenken, als het zo eenvoudig was had ik dat wel zo gedaan, alleen ik kan niet inloggen bij abn amro bank omdat mijn pas is geblokkeerd, en je moet ingelogd zijn omdat te regelen. De bank heeft mijn gegevens en weten mijn probleem, maar je moet een afspraak maken bij de bank omdat te regelen. Er is in de plaats waar ik woon géén bank meer. En reizen is voor mij géén optie.
meer dan een maand geleden
-
-
Gerard67meer dan een maand geleden
De AbnAmro heeft ook een senioren lijn . Seniorenlijn via telefoonnummer 088 – 226 26 12
Als ik u was zou ik toch blijven aanhouden dat er een oplossing komt , dit probleem zullen best we meer mensen ervaren dat lijkt me niet zo vreemd . Heeft u een familielid of goede kennis die u naar 1 van de kantoren kan brengen ?meer dan een maand geleden -
Debreemeer dan een maand geleden
Bel eens naar 010 241 1720. Geen wachttijd, ook al zeggen ze van wel. Eerst drukken voor de taal, dan inspreken wat u wilt. bv. ‘pincode vergeten’.
En als ze u vervolgens vragen uw rekeningnummer op te geven dan drukt u 4 x op hekje. Dan wordt u gelijk doorverbonden met een medewerker. Ik heb deze truuk jaren geleden geleerd van een medewerker, omdat ik vind dat ze mijn nummer helemaal niet nodig hebben.meer dan een maand geleden
-