- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 11 maanden geleden door .
Bankstel
wij hebben op 7 september bij woon-square in amersfoort een bank met twee elektrisch bedienbare zitgedeeltes uit gezocht. daar hebben we ook een foto van gemaakt met de datum er bij.er is toen door de toen aanwezige verkoopster een koopovereenkomst ingevuld en daarop heeft zij een verkeerde naam ingevuld.daar kwamen we pas achter toen de bank op 4 december 2019 werd bezorgd en het niet de bank was die wij hadden uitgezocht. een klacht ingedient bij woon-sqare en de reactie is u hebt gekregen wat op de bon staat en kunnen verder niets voor u doen. maar deze bank zit niet goed voor ons we krijgen rugklachten en kan niet met mijn benen bij de grond komen,
-
-
Miss Marplemeer dan een maand geleden
Misschien was het verstandiger geweest wanneer u de bank die op 4 December bij u werd bezorgd niet had geaccepteerd. Het was immers niet de bank die u had gekocht? Los daarvan vind ik dat ‘Woon-Square Amersfoort ernstig in gebreke blijft ten opzichte van uw klacht. Heeft u hen de gemaakte foto van het door ú uitgezochte bankstel laten zien? En heeft u de verkoopster die uw naam verkeerd heeft ingevuld er op aan kunnen spreken? Als ik u was zou ik zeker verdere stappen ondernemen tenzij Woon Square Amersfoort alsnog aanbiedt de gewenste bank bij u te bezorgen én hun excuus aanbiedt want dat laatste lijkt mij wel op z’n plaats. Blijven zij bij hun standpunt dan zou ik dit melden bij de consumentenbond en of er werk van maken via de Rijdende Rechter of De Belbus van Kassa. U staat sterker dan u denkt!
meer dan een maand geleden
-