- Dit onderwerp is leeg.
Annulering Vakantiediscounter
Goedendag,
Ik heb een geschil met de Vakantiediscounter. Ik had een vakantie oor 9 oktober geboekt maar nadat ik de reissom had betaald kreeg ik te horen dat het hotel gesloten was. Ik kreeg een aantal alternatieve hotels aangeboden waar ik uiteindelijk een, weliswaar niet vergelijkbaar, hotel heb geaccepteerd omdat de tijd begon te dringen. Echter, kreeg ik nu na weer een aantal dagen te horen dat dit hotel vol was. Ik heb vrijwel dagelijks mails gestuurd en berichten via Messenger maar antwoord krijgen was maar sporadisch. Uiteindelijk kreeg ik een week voor vertrek op 1 oktober te horen dat ze niets voor ons hadden, ondanks dat ik zelf een aantal alternatieven had gevonden op de site, en dat ik mocht annuleren. Die zaterdag, 2oktober, kreeg ik het toch wel benauwd omdat ik gehoord had dat geld terug krijgen bij de Vakantiediscounter erg moeilijk was dus heb ik een mailtje gestuurd dat ik toch wel een ander hotel accepteerde. Zij gaven als antwoord dat ze het door zouden geven aan dat hotel, dit is voor mij dus geen bevestiging, reden waarom ik ze op maandag een zeer dringende mail stuurde dat ik voor 12.00 uur een bevestiging wilde en anders toch zou annuleren. Helaas heb ik de hele maandag gewacht en niets vernomen en heb dus dinsdag bij een reisbureau een andere reis geboekt. Oo dinsdag rond 11.00 uur ontving ik echter via de mail alle reisbescheiden. Ik was en ben her hier niet mee eens en wil mijn geld terug of desnoods een voucher naar men is het hier niet mee eens. Zij mogen dus blijkbaar wel tot tweemaal toe annuleren en totaal geen moeite doen om iets vergelijkbaars voor ons te zoeken, we kregen zelfs een hotel aangeboden dat specifiek een feesthotel voor de Engelse jeugd is en wij zijn 69 en73 jaar reden waarom wij een adults only hotel hadden geboekt, maar wij mogen niet annuleren! Ik wil alsnog mijn geld terug, dit is voor ons heel veel geld!