- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 1 maand geleden door .
Annulering reis vanwege code oranje, maar geen geld terug van Primavera
Primavera Reizen heeft 18x voor ons een reis naar Portugal verzorgd.
Wij hadden dit jaar bij Primavera vanaf 21 december weer een appartement in Portugal geboekt. Wij zouden daar vanwege de Corona pandemie dit jaar met de auto naar toe rijden. Echter volgens BZ zijn in Frankrijk en Spanje alleen noodzakelijke reizen toegestaan waar vakanties niet onder vallen. Daarnaast heeft Portugal momenteel code Oranje en heeft Rutte tot half januari buitenlandse reizen ontraden.
Dit alles was voor ons de aanleiding om die vakantie te annuleren. Ik heb Primavera gevraagd om de reeds betaalde kosten, 811 Euro, om te zetten in een Voucher waarmee ik over een jaar dezelfde boeking kan doen.
Dat is door Primavera geweigerd.
Wat moet ik doen om ze toch te dwingen om mijn geld terug te betalen of om te zetten in een voucher?