- Dit onderwerp is leeg.
annuleren van een vakantie
Op 13 oktober boekten wij een campingplaats op een Camping in Kijkduin van de organisatie Roompot. en op 15 oktober annuleerden wij deze weer i.v.m. ziekte mijnerzijds. Netjes gevraagd of er nog kosten aan verbonden waren antwoordde men: misschien wat administratie kosten.
Op 26 nov. ontvingen wij een zeer onpersoonlijke brief dat wij, na vele aanmaningen, een bedrag van 249 moesten betalen. Met de toevoeging dat er een incassobureau ingeschakeld werd. De brief was zodanig dat wij eerst aan fishing dachten. En aanmaningen hebben wij nooit gekregen, niet per post en niet per mail/spam. Na ontvangst gelijk gebeld om uitleg (Roompotservice B.V in Goes). Een vriendelijke mevrouw adviseerde mij om naar de camping te bellen voor uitleg. Wij hebben het bedrag wel die dag gelijk betaald.
29 nov. camping gebeld, deze mevr. wist niets meer te vinden.
2 dec. gemaild naar reminder@roompot voor uitleg over de aanmaning. Geen reactie
2 dec incasso van DNA op de mat, deze ook gelijk gebeld, Deze meneer had weinig gegevens van ons. Wel gemeld dat we al betaald hadden.
20 dec. weer een incasso
27 dec weer een incasso met rente erbij.
28 dec nogmaals gebeld voor uitleg en weer een mail gestuurd naar info@kwaliteit met bijlage van oude mail en wat aanvulling en de vraag om een reactie.
antwoord na enige dagen dat ik bij het incassobureau moet zijn. Geen enkele reactie op de inhoud van de mail.
Wederom een mail naar info@kwaliteit en gevraagd om een nette reactie . geen reactie
4 jan incassobureau meldt dat het bedrag binnen is.
13 jan een aangetekende brief naar Roompot in Goes gestuurd t.a.v. de direktie. Geen reactie.
Mijn vraag is, hoe gaat zo’n grote organisatie met zijn cliënten om? waarvan ze toch ook moeten bestaan. Ik had toch wel een reactie verwacht, ik heb toch ook netjes betaald.
Hoe of wat kan ik nog ondernemen om een uitleg te krijgen. Het gaat mij niet om het geld terug, want dat heb ik gelijk van de verzekering terug gekregen.
Ik wil gewoon netjes behandeld worden.