- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 5 maanden geleden door .
Adotravel
Goedemiddag,
Heeft iemand ervaring met het terug vragen van de in mei gegeven voucher bij adotravel.(en wat hebben jullie gedaan)
Krijg totaal geen antwoord op mijn mails.
Groetjes
-
-
vakantieliefhebbermeer dan een maand geleden
ik heb ook al een paar keer contact gehad met ado travel en die stuurt alles door naar jurist sidney springer en die antwoord gewoon kortaf dat we er geen recht op hebben om onze voucher uit te laten betalen.
die jurist sydney springer is nota bene bestuursvoorzitter van tgcr dat is een klein garantiefonds die zich niet mocht aansluiten bij het grote garantiefonds sgr.
ik ken inmiddels meer mensen die hetzelfde probleem hebben met ado travel.
alleen krijgen we het niet voor elkaar,want ik krijg steeds hetzelfde antwoord van die juristmeer dan een maand geleden -
Buiten45meer dan een maand geleden
Heb nu ook reactie gehad en inderdaad geen geld terug van mijn voucher. Meneer schreef dat die geen aanleiding zag om dit wel te doen,te gek voor woorden het is toch ons geld.
Weer contact gehad met kantoor en die zeiden dat het verplicht was na het jaar van oudgave voucher,maar moet dan zelf aan de bel trekken.
Wij willen dit jaar zeker met onzekerheid nog niet op vakantie,dus gebruik ik de voucher niet en wil gewoon mijn geld ontvangen.
Heb hart hoofd erin of dit na 1 jaar wel gaat lukken.
Je staat eigenlijk machteloos.meer dan een maand geleden -
Buiten45meer dan een maand geleden
Hartelijk dank voor je uitleg.
Hoop dat ik straks ondanks dit negatieve beeld wel mijn geld krijg.
Heb al paar jaar bij hun geboekt nooit problemen tot nu met de corona.
Ga nu zeer twijfelen of ik de volgende keer daar wel moet boeken,maar weet niet hoe het met andere maatschappijen gesteld is met terug betalen.
meer dan een maand geleden -
Sandra Sandrameer dan een maand geleden
Ik heb na herhaldelijk bellen en mailen met Adotravel en dhr Springer (een erg arrogante huisjurist) uiteindelijk 85% teruggekregen en overige 15%moest ik maar weer genoegen nemen met een voucher die weer een jaar gedig is. Dhr Springer deed zo voorkomen alsof ik blij moet zijn dat hij 85% al uitbetaald heeft (mijn eigen geld). Daarnast wilde hij niks meer horen en moest ik hem niet meer lastig vallen met mijn zinloze mailtjes en teksten zoals hij het noemde over de overige 15%. Nou beste mijnheer ik wil alleen wat van mij is.
Het is nu principe kwestie geworden en voor die paar honderd euro die wij terug moeten krijgen wil ik niet weer een jaar wachten. Wij hebben nu een advocaat ingeschakeld.
Ben benieuwd wie aan de korste eind trekt.meer dan een maand geleden-
rinievandijkmeer dan een maand geleden
klopt inderdaad bij mij en meerdere vriendinnen word ook 15 procent ingehouden
meer dan een maand geleden -
Buiten45meer dan een maand geleden
Goedemorgen,
Even update van mijn kant.
Ben vanaf 4 mei al bezig om mijn aanbetaling terug te krijgen van adotravel.
Kreeg schrijven binnen 4 weken komt het op rekening,maar je begrijpt het al niets meer gehoord,maar weer mail gestuurd.
En ja hoor eindelijk geld binnen vanmorgen.
De totalen aanbetaling terug gehad.
Kunnen we het eindelijk afsluiten.
Erg jammer dat het zo moest gaan.
Wij weten echt niet of we ooit nog wel bij adotravel gaan boeken.meer dan een maand geleden
-
-
Buiten45meer dan een maand geleden
Hallo Sandra,
Ben eigenlijk wel benieuwd of je al iets meer weet.
Schiet voor mij op heb voucher 20 mei 2020 gekregen dus vanaf die tijd zouden ze toch uit moeten betalen,het is toch ons geld.
Grmeer dan een maand geleden -
rinievandijkmeer dan een maand geleden
ben ook benieuwd ,zou vandaag weer teruggebeld worden ,ze houden inderdaad bij iedereen 15 procent in ,mijn rechtsbijstand is al op de hoogte ,ook vanwege een bedreiging van aangifte omdat ik recencies plaats die hun niet prettig vinden ,rechtsbijstand ziet de aangifte hoopvol tegemoet mijn voucher was begin april verlopen dus had mijn geld al terug moeten krijgen ,het gaat nog om die 15 procent maar dat is mijn geld dus wil het terug ,misschien meerdere mensen die er werk van willen maken
meer dan een maand geleden -
rinievandijkmeer dan een maand geleden
graag contact via mail rinievandijk1@hotmail.com
meer dan een maand geleden -
Pasnikmeer dan een maand geleden
Wij hebben exact hetzelfde dezelfde problemen met ADO Travel en dhr Springer.
Je mag blijkbaar niet om je eigen geld vragen als je al 85% hebt terug gehad.
Wellicht een idee om dit gezamenlijk op te pakken?meer dan een maand geleden-
Buiten45meer dan een maand geleden
Hallo,
Wij hebben vandaag ingediend dat we ons geld van de voucher terug willen,de voucher staat op 20 mei.
Heb mail terug gehad dat het wel 6 weken kan duren.
Maar inderdaad misschien een idee om gezamenlijk het op te pakken,helaas hebben wij voor reizen geen rechtbijstandverzekering.
Maar wij moeten dus nog even afwachten.
Mvg carlameer dan een maand geleden
-
-
JToermeer dan een maand geleden
NIET BOEKEN BIJ ADOTRAVEL! Ze geven duidelijk aan op de website dat je met een creditcard kan betalen, dit kan helemaal niet! Vervolgens geannuleerd, kon ook niet! Terugbel verzoeken worden niet gedaan!!
meer dan een maand geleden
-