- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door .
Accu problemen met Amslod e-bike
In april 2018 heb ik Amslod e-bike de dealer in Cruquius gekocht. Eerste jaar heb ik geen problemen met de fiets gehad. De eerste jaar kon ik zonder problemen de beoogde actieradius van 100 – 150 km halen. Na een jaar is de accu al na ongeveer 40 -50 km leeg. De fiets staat altijd binnen en is volgens het schema onderhouden.
In Januari 2020 heb ik contact met Amslod Servicedesk opgenomen over de problemen met de accu van mijn e-bike. Sinds die tijd heb ik een aantal keren met Amslod Serviceafdeling contact erover gehad. Aan het begin van het jaar is mij beloofd om de nieuwe accu z.s.m. te sturen. Tot nu toe heb ik echter niets ontvangen en de leveringsdatum is nog steeds niet bekend. Mijn geduld is momenteel echt op. Een elektrisch fiets van €3000,00 zonder accu is toch niets waard. De zomer is bijna afgelopen en ik kan bijna 9 maanden niet volledig genieten van mijn fiets. Amslod beroep zich nu op Corona situatie. Dat is niet terecht omdat de problemen met de accu zijn gemeld lang voor de Corona lockdown. Mijn laaste mail naar Amslod werd zelfs niet meer beantwoord. Het is erg schandalig.
-
-
GeborenAmsterdammermeer dan een maand geleden
Geachte Wlodek,
Het is bekend, dat Amslod slechte service geeft.
Ik raad u aan om juridische hulp te zoeken.
meer dan een maand geleden-
Miss Marplemeer dan een maand geleden
Beste Wlodek,
Vorige week stond er in dit forum ook een klacht over Amslod/Stella fietsen. Dit ging ook over de slechte service. Van een e-bike met een waarde van drieduizend euro mag je toch wel verwachten dat de accu langer mee gaat dan een jaar. U zou hulp kunnen zoeken bij de consumenten bond mocht dit niet helpen dan zou ik ‘De Belbus’ van het programma Kassa om hulp vragen.
meer dan een maand geleden
-
-