- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door .
Aankoop van “maatwerk” stoel bij Meubelzorg
Hierbij wil ik u melden dat u moet oppassen van het kopen van een stoel bij Meubelzorg. Indien u tekent gaat u tevens akkoord met de bijna onleesbare leveringsvoorwaarden die op de achterzijde van de overeenkomst staan vermeld. Daar staat in dat de stoel speciaal op maat wordt gemaakt en dat daarom de aankoop niet geannuleerd kan worden. Er komt echter geen rolmaat of centimeter aan te pas als de koop wordt aangegaan. Meubelzorg is bij mijn moeder aan de deur geweest en heeft diverse stoelen in de vrachtwagen. Mijn moeder heeft een stoel gekocht echter bij aflevering waren de stand van de rugleuning en de benensteun beduidend anders dan de stoel waarin mijn moeder tijdens de aankoop heeft gezeten. Dankzij de mailwisseling die volgde en mijn aandringen op een goede oplossing is er na 9 e-mails ingestemd met een door mij gedaan voorstel. De stoel kost € 3000,= nieuw en indien de koop niet doorgaat moet er door de koper € 1500,= worden betaald wegens het niet nakomen van de overeenkomst. Met name de stugheid van de directie, de bijna niet leesbare algemene voorwaarden met daarin de opmerking omtrent de maatwerkstoel en het feit dat men de helft van de aankoopsom kwijt is als de koop niet doorgaat zijn voor mij een reden geweest om dit te melden. Het is geen vraag maar en opmerking en ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze negatieve ervaring hebben meegemaakt.
-
-
Dyanmeer dan een maand geleden
ook ik heb een stoel besteld bij Meubelzorg, orderbevestiging nagenoeg onleesbaar dus heb een nieuwe orderbevestiging via mail gevraagd, die ik snel ontving (geen kleine lettertjes?) er is bij mij wel gemeten en alles is goed door gesproken. Hoop dat het allemaal goed afloopt…………
meer dan een maand geleden
-