- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 6 maanden geleden door .
Aankoop online bij www.virali.nl
Beste forumleden,
In de hoop dat ik het direct met de bestuurder van Virali op kon lossen, heb ik nog even getracht te wachten met mijn bericht. Onderstaand mijn persoonlijke ervaring op chronologisch volgorde:
– 4 April een bestelling geplaatst via http://www.virali.nl;
– Een email ontvangen met bevestiging en ook een track en trace code. De code werkt echter niet;
– Hierover gemaild op 6 April naar info@virali.nl en geen reactie ontvangen;
– Nogmaals een mail gestuurd op 12 April – geen reactie;
– Via facebook een bericht gestuurd op 18 April – geen reactie;
– Via klachtkompas een melding gedaan op 24 April – standaard reactie ontvangen;
– 25 April weer gemaild naar virali.nl voor een geld teruggave – geen reactie;
– 2 Mei de firma mollie bv aangeschreven of ze iets kunnen betekenen – gegevens eigenaar verkregen;
– 3 Mei eigenaar gemaild en gebeld – geen reactie;
– 7 Mei eigenaar weer gemaild en geen reactie;
– 15 Mei eigenaar weer gemaild en Facebook bericht gestuurd.
Op alle pogingen geen reactie – geen geld teruggestort – radiostilte bij virali.nl
Wat raadt u mij aan om nog te doen?
Met vriendelijke groeten,
drs. J.C Batenburg