MAX Ombudsman start proefproces tegen Schiphol en heeft uw hulp nodig
Om duidelijkheid te krijgen rondom de problematiek op Schiphol, start MAX Ombudsman een proefproces tegen de luchthaven. Want wie is er uiteindelijk verantwoordelijk voor de schade die vakantiegangers opliepen door de drukte? “Tot nu toe is dit onduidelijk en worden gedupeerden aan hun lot overgelaten”, aldus MAX Ombudsman Jeanine Janssen in MAX vakantieman.
Financiële schade
Honderden mensen hebben de afgelopen tijd hun vlucht gemist vanwege de drukte op Schiphol. Ze zijn vaak niet alleen hun ticketkosten kwijt, maar lijden extra financiële schade omdat ze het geld van de gehuurde accommodatie of auto niet terugkrijgen. Ook reizigers met een pakketreis kunnen slachtoffer zijn als ze niet op tijd door de douane waren en daardoor hun vakantie in het water zagen vallen.
Proefproces tegen Schiphol om duidelijkheid te krijgen
Tot nu toe is onduidelijk op wie deze schade te verhalen is. Gedupeerde vakantiegangers worden aan hun lot overgelaten. Om die reden start MAX Ombudsman een proefproces tegen Schiphol. MAX Ombudsman Jeanine Janssen: “We hebben ongelooflijk veel klachten gekregen over de chaotische situatie op Schiphol. We hebben contact gelegd met mr. Els Doornhein van De Vos en Partners Advocaten om deze zaak voor ons te gaan voeren. Het gaat dus zowel om reizigers die een los vliegticket hebben geboekt, als mensen met een pakketreis.’’
Gedupeerd? Meld uw zaak
Gedupeerden die menen een goede zaak te hebben kunnen hun zaak via deze pagina melden. Uit alle ingestuurde zaken wordt de meest geschikte casus gekozen om Schiphol aansprakelijk te gaan stellen. Uiteraard wordt iedereen op de hoogte gehouden over de verdere procedure.
Dit onderwerp is besproken in MAX vakantieman op maandag 25 juli 2022.
Geef een reactie
U moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
mooi zo ik hoop dat jullie gelijk krijgen wat een puinhopen in het gave nederland van rutte en co