Aangemaakte reacties
-
-
Steef1234meer dan een maand geleden
Geld terug ontvangen!
Ook ik had deze trimmer besteld en niks ontvangen. Toen ik op zoek ging naar andere reviews kwam ik hier uit. Naar aanleiding van dit forum heb ik actie ondernomen en gisteren gelijk een mail gestuurd naar viralinl <info@virali.nl> en de eigenaar.
Vandaag stond mijn geld weer op mijn rekening. Kopieer mijn mail maar en krijg ook uw geld terug.
Geachte organisatie Virali,
Op xxxxx maakte ik een bedrag van 39,95 euro over op uw rekening. Ik vraag het betaalde bedrag nu terug omdat ik gekozen product All-in 1Trimmer (1+1 gratis) niet is geleverd. Bestelling #xxxx
Op uw website geeft u aan dat het betaalde bedrag kan worden teruggevraagd. Hier maak ik dankbaar gebruik van.
Ik vraag u vriendelijk om het door mij betaalde bedrag van 39,95 euro binnen 7 dagen (uiterlijk 3 juni) terug te betalen. U kunt het bedrag storten op rekeningnummer xxxxx ten name van xxxxx.
Betaalt u mij niet op tijd terug, dan meld ik dit bij ACM ConsuWijzer, het consumentenloket van de ACM. En ik ga met mijn klacht naar De Geschillencommissie. Ik vertrouw erop dat het niet zo ver hoeft te komen.
Ik ontvang graag binnen twee dagen uw reactie per [e-mail / brief].
Met vriendelijke groet,
meer dan een maand geleden -
Steef1234meer dan een maand geleden
Geld terug ontvangen!
Ook ik had deze trimmer besteld en niks ontvangen. Toen ik op zoek ging naar andere reviews kwam ik hier uit. Naar aanleiding van dit forum heb ik actie ondernomen en gisteren gelijk een mail gestuurd naar viralinl <info@virali.nl> en de eigenaar.
Vandaag stond mijn geld weer op mijn rekening. Kopieer mijn mail maar en krijg ook uw geld terug.
Geachte heer, (organisatie Virali)
Op xxxxx maakte ik een bedrag van 39,95 euro over op uw rekening. Ik vraag het betaalde bedrag nu terug omdat ik gekozen product All-in 1Trimmer (1+1 gratis) niet is geleverd. Bestelling #xxxx
Op uw website geeft u aan dat het betaalde bedrag kan worden teruggevraagd. Hier maak ik dankbaar gebruik van.
Ik vraag u vriendelijk om het door mij betaalde bedrag van 39,95 euro binnen 7 dagen (uiterlijk 3 juni) terug te betalen. U kunt het bedrag storten op rekeningnummer xxxxx ten name van xxxxx.
Betaalt u mij niet op tijd terug, dan meld ik dit bij ACM ConsuWijzer, het consumentenloket van de ACM. En ik ga met mijn klacht naar De Geschillencommissie. Ik vertrouw erop dat het niet zo ver hoeft te komen.
Ik ontvang graag binnen twee dagen uw reactie per [e-mail / brief].
Met vriendelijke groet,
meer dan een maand geleden
-