Aangemaakte reacties
-
-
PASCAL152meer dan een maand geleden
Net zoals zovelen problemen in verband met reis. Onmiddellijk na annulatie terugbetaling gevraagd, aanbod gekregen om reis om te boeken maar daar zouden dan administratiekosten bijkomen, dus in plaats van terugbetaling nog iets meer te betalen.
Op dat ogenblik nog geen sprake van voucher.
Voorstel voucher er pas na 6 maanden gekomen waar ik niet wou op ingaan en terugbetaling vroeg.
Thans melding gekregen dat tot terugbetaling enkel kan als voucher werd aanvaard.
Diverse mails en als ik dan nog eens op mijn rechten wijs krijg ik van zaakvoerder de melding dat met mij niet te praten valt en hij alles contact stopt zet.
Bovendien dreigt hij als ik verdere stappen zet en dit kenbaar maak mij een proces aan te doen wegens “eerroof”, al heb ik de indruk dat deze firma eer zeker niet hoog in het vaandel draag.
Zijn er dan geen mogelijkheden en kan deze firma daar zomaar mee wegkomen want gaat niet enkel om mijn voorschot maar zoveel anderen. Makkelijke manier om in deze tijden van corona centje bij te verdienen op de kap van hun klantenmeer dan een maand geleden -
PASCAL152meer dan een maand geleden
Wil graag verzamelen maar hoe bereiken wij elkaar. Vandaag terug dreigende mail gekregen. Moet melding hier afhalen en dan is hij eventueel bereid verder te praten. Op mijn vraag dat ik dit chantage vind begint hij terug te schelden en te dreigen. Nu spreekt hij dat ik nooit zou hebben gereageerd en buiten de termijn maar heb onmiddellijk op het ogenblik van de annulatie mail gestuurd.
Deze persoon zou moeten geschorst worden, is een schande voor de hele reissectormeer dan een maand geleden -
PASCAL152meer dan een maand geleden
Rechtsbijstand komt niet tussen omdat het om een contractueel geschil gaat en reisverzekering niet omdat corona niet van toepassing is.
Hoe kan ik verder in contact komen en meer inlichtingen winnen. mijn mailadres ismeer dan een maand geleden
-