Aangemaakte reacties
-
-
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Beste MAX Pay,
Wat jammer om te horen dat u besluit het forum te verlaten. Zeker nadat wij u vanmorgen persoonlijk een mail hebben gestuurd waarin wij vermelden hard te werken aan de spamberichten.
Wij hopen dat u andere consumenten zult blijven helpen op dit forum.Met vriendelijke groet,
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Beste Haijo, wat vervelend voor u dat u zoveel geld kwijt bent.
U kunt zeker iets doen. Ons advies:
1. Maak melding bij CERO, dat is het Collectief Eerlijk Riool Ontstoppen. Gedupeerden zoals u, kunnen zich melden bij het CERO, dat de zaak van gedupeerden behartigt. De kosten zijn voor het collectief. Zo probeert CERO de malafide bedrijven voor eens en altijd te stoppen. Zie ook onze uitzending die wij hierover gemaakt hebben in januari 2022: https://www.maxmeldpunt.nl/oplichting/malafide-rioolontstoppers-bezorgen-klanten-torenhoge-rekeningen/2. Maak melding bij de ACM. Afgelopen voorjaar hebben zij een boete opgelegd aan een online marketingbedrijf dat websites bouwde voor zogenaamde lead-bedrijven. Dit zijn organisaties die klanten (leads) werven voor andere bedrijven. Daar zitten vaak bedrijven bij die gespecialiseerd zijn in spoedklussen zoals slotenmakers en loodgieters. Zie ook: https://www.maxmeldpunt.nl/recht/acm-beboet-online-marketingbedrijf-allfree-om-misleidende-websites/
Succes!
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Beste MAX Pay,
Dank voor uw oplettendheid. Het forum wordt wel degelijk gemodereerd. Het probleem rondom de spamberichten is bij ons bekend. Dit is nu deels opgelost: de spam is nu niet meer zichtbaar. Ook in het weekend letten wij hier op.
Verder willen we u, en de rest van de forum-gebruikers, wijzen op een verandering in ons e-mailadres. Dit is vanaf heden meldpunt@omroepmax.nl
Hartelijke groet,
Redactie Meldpunt
meer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
– Offtopic reacties verwijderd door de redactie. Beperk het onderwerp tot oplichting door ontstoppingsbedrijven –
meer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Dag Relleu,
Het feit dat u hier een reactie heeft geplaatst betekent dat het registreren bij Mijn MAX gelukt is. Dit kan namelijk alleen met een account van Mijn MAX. Als het goed is, kunt u nu ook bij andere sites van MAX reageren.
Vriendelijke groet,
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Dag Mark de Haas, u kunt hier zeker uw vragen stellen. Dit is een openbaar forum dus iedereen kan meelezen. Wellicht kunnen andere forumgebruikers u helpen. We hebben uw vraag ook doorgestuurd aan de MAX Vakantieman.
meer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Bericht van de redactie:
Let erop dat u zich in dit topic aan de forumregels houdt. De forumregels kunt u hier lezen. Bijzonder aandacht voor deze regels:Het plaatsen van namen en/of persoonlijke informatie van derden (zoals privé- en/of emailadressen, namen, telefoonnummers) is niet toegestaan.
Een e-mail kan een auteursrechtelijke beschermd werk zijn. Wanneer deze nog niet eerder openbaar is gemaakt, mag een mail niet als citaat of in zijn geheel worden gepubliceerd op MAXmeldpunt. Mails parafraseren, in eigen woorden weergeven, mag wel.
Dit is een consumentenforum. Klachten moeten dus gaan over een bedrijf en niet over een individuele persoon. Klachten over een persoon zijn off topic en worden verwijderd.
meer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Dag olnsel en Wilp, omdat we merkten dat een heleboel mensen deze vraag hebben, hebben wij die voorgelegd aan de politie. Het antwoord leest u hier: https://www.maxmeldpunt.nl/vervoer/krijg-ik-een-boete-als-ik-in-de-auto-geen-1-5-meter-afstand-bewaar/
meer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Goed dat u dit aangeeft want dit is niet de bedoeling. We zullen uw klacht delen met de mensen die hier over gaan.
meer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Dag Lenalena, wij vinden het ook niet goed dat sommige mensen de gesprekken op televisie niet kunnen verstaan door te harde achtergrondmuziek. Ervaart u dit probleem ook bij het programma Meldpunt?
meer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Dag Dick Bolk,
Wij hebben contact met het CBR gehad. In schrijnende gevallen maakt het CBR uitzonderingen. Bijvoorbeeld bij een ziek familielid in het buitenland of andere ernstige situaties. Denk aan een behandeling in het buitenlands ziekenhuis of het wonen in de grensstreek waarbij u vaak de grens over moet. Mensen die hun vakantie met de auto in het buitenland hebben geboekt voordat ze de brief van het CBR hebben gekregen, helpt het CBR waar mogelijk. Ons advies: neem contact op met het CBR en leg hen uw verhaal voor. Dat kan van maandag t/m zaterdag op 088 227 77 00. Belt u op zaterdag dan wordt u in de regel het snelst te woord gestaan. Op andere dagen kunnen de wachttijden lang zijn.meer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Dag Actievoerder,
Wat vervelend dat de situatie met uw vrouw verslechterd. Het CBR heeft ons toegezegd uitzonderingen te maken in schrijnende gevallen. Maar blijkbaar bent u geen schrijnend geval voor deze instantie. Wat u nu nog kunt doen is, uw klacht neerleggen bij de Nationale Ombudsman via https://bit.ly/2RXRBhA of via ouderenbond KBO-PCOB. Deze laatste instantie heeft een hulppunt ingesteld. Zie: https://www.kbo-pcob.nl/hulppunt-lange-wachttijd-cbr/ Succes!
meer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Dag JMJAME,
In schrijnende gevallen maakt het CBR uitzonderingen. Dan kan zijn bij een ziek familielid in het buitenland of andere ernstige situaties. Zoals een behandeling in het buitenlands ziekenhuis of het wonen in de grensstreek. Maar ook als u voor het werk met de auto de grens over moet. Ons advies: neem contact op met de klantenservice van het CBR en leg uw situatie voor. Bellen met het CBR kan van maandag t/m zaterdag op 088 227 77 00. Als u op zaterdag belt, krijgt u in de regel het snelst iemand aan de lijn.meer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Dag mevrouw Van Waasdijk en Pinheiros,
Wij hebben contact met het CBR gehad. In schrijnende gevallen maakt het CBR uitzonderingen. Bijvoorbeeld bij een ziek familielid in het buitenland of andere ernstige situaties. Zoals een behandeling in het buitenlands ziekenhuis of het wonen in de grensstreek waarbij u vaak de grens over moet. Mensen die hun vakantie met de auto in het buitenland hebben geboekt voordat ze de brief van het CBR hebben gekregen, helpt het CBR waar mogelijk. Vindt u zichzelf een schrijnend geval of heeft u een autovakantie geboekt, dan is het voor het CBR van belang dat u op tijd – minstens 90 dagen voor verloopdatum van het rijbewijs – bent begonnen met het indienen van de Gezondheidsverklaring. Sinds 1 december 2019 heeft het CBR voor 2.718 mensen een uitzondering gemaakt. Wilt u ook eerder geholpen worden door het CBR en voldoet u aan de bovenstaande voorwaarden, neem dan contact op met de klantenservice van het CBR. Dat kan van maandag t/m zaterdag op 088 227 77 00. Belt u op zaterdag, dan wordt u in de regel het snelst te woord gestaan.
meer dan een maand geleden -
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Beste Aloys en Dyan, de bedoeling van dit forum is dat consumenten elkaar kunnen helpen met problemen. De redactie van Meldpunt leest veel berichten, en als wij merken dat een onderwerp onder veel mensen leeft, weten we dat we hier een televisie-uitzending over kunnen maken of een artikel over kunnen schrijven. Wij zijn een journalistiek medium en kunnen de wereld niet veranderen. We kunnen problemen wel onder de aandacht brengen van het grote publiek.
En dat is wat we doen. Komende vrijdag gaat de uitzending over de problemen waar krimpregio’s tegenaan lopen. Door hier eerder al een stelling over te maken geven wij onze volgers een kans om hun mening te geven over dit onderwerp, zodat we die mee kunnen nemen in het maken van de uitzending. U kunt ook zelf onderwerpen op de kaart zetten door zelf een stelling te maken of een topic te openen. U kunt ook zelf acties op touw zetten door met andere forumgebruikers zelf iets te organiseren. Wij doen wat we kunnen, en we hopen dat u ook doet wat u kunt, zodat we samen kunnen zorgen voor verbetering op allerlei gebieden.
meer dan een maand geleden
-