Aangemaakte reacties
-
-
Jilles55meer dan een maand geleden
Ik heb een paar klachten opgelost met ziggo mrt behulp van Twitter, werkt sneller da via de telefoon en als ziggo een monteur stuurt zijn deze vaak ingehuurden dragen geen ziggo werkkleding, u mag hun gerust vragen om legitimatie, vaak verwittigd ziggo u per mailveel klachten met een tv zijn vaak kabel gerelateerd of een verouderde ziggo modem, had ik ook namelijk
meer dan een maand geleden -
Jilles55meer dan een maand geleden
Andere trucs zijn een cent overmaken, een captcha code scannen, beiden nooit doen iets betalen voor een website, iDEAL gebruiksklaar u voor her eerst internet bankierenvrasg of een van uw kinderen even meekijkt of u h3t goed doet, geeft een gerust gevoel
meer dan een maand geleden -
Jilles55meer dan een maand geleden
Nummer blokkeren en melden
meer dan een maand geleden -
Jilles55meer dan een maand geleden
Een ING scanner is een goed idee net als een solid3 virusscanner met een apartebankiersinstellinginformeer er naar bij uw provider die kan u zeker op weg helpen en een paswoord manager, die onthoud uw paswoorden u kunt met een vertrouwd gevoel bankieren zonder de zenuwen te krijgen!
meer dan een maand geleden
-