Aangemaakte reacties
-
-
Ellen reistgraagmeer dan een maand geleden
Dank je wel Debree.
Inmiddels hebben wij ons geld op de rekening staan. Ik had ook al het een en ander op gezocht. Zo als zij het hebben afgehandeld is zeer klant onvriendelijk. Ze konden het niet eens even opbrengen om terug te bellen. Op dat punt was het voor mij genoeg. Zo ga je niet met klanten om.
Wat mij betreft geen PLUSREIZEN meer. Ik ga het voor mijzelf nu afsluiten.
Ik hoop dat er voor een ieder een passende oplossing komt. Vr gr Ellenmeer dan een maand geleden -
Ellen reistgraagmeer dan een maand geleden
Hallo Johanna.
Inmiddels bericht ontvangen van Plus, dat het geld binnen drie weken wordt teruggestort. Gr Ellenmeer dan een maand geleden -
Ellen reistgraagmeer dan een maand geleden
Hallo Rudolfj.
Hier nog iemand die geboekt had bij Plusreizen.
Ik zou met mijn moeder van 85 gaan. Ik heb verzocht voor retourneren van het geld, daar de gezondheid van mijn moeder het reizen niet meer toe laat. Tot drie keer aan toe ontving ik een mail met de voorwaarden. Terugbellen werd niet gedaan. Dat laatste schoot in mijn verkeerde keelgat.
Er zijn al mensen die geld terug hebben ontvangen. Volgens ACM en het Juridisch loket zijn zij hier ook toe verplicht. Wij hebben bij een Nederlands bedrijf geboekt en hebben naar een Nederlands rekeningnummer gestort. Dat zij het uitbesteden aan een Belgische maatschappij is niet ons probleem.
De werking van de vouchers snap ik, maar wanneer een dame van 85 moet smeken om haar geld terug te ontvangen is belachelijk. Nu kan zij er nog iets mee doen.
Ik hoop toch, dat er snel een oplossing komt. Het gaat om een aanzienlijk bedrag van € 5600,=.
Vr gr Ellenmeer dan een maand geleden -
Ellen reistgraagmeer dan een maand geleden
Hey wat een goed nieuws. Het is toch triest, dat je op die leeftijd moet smeken om je zuurverdiende geld terug te krijgen. Voor jonge mensen is het misschien anders , alhoewel die het vaak ook weer hard kunnen gebruiken. Ik ben enorm op Plusreizen, van Plusmagazine afgeknapt. Alleen al het feit, dat er geen fatsoen was om even terug te bellen. Ik heb ook maar weer een berichtje naar Plus gestuurd. Fijn, dat het jullie gelukt is. Gr Ellen.
meer dan een maand geleden -
Ellen reistgraagmeer dan een maand geleden
Dank je wel voor jullie reactie. Ik ben zeker voor om dit te doen. Het is gewoon schandalig. Ik snap, dat ze met vouchers werken, maar dit is toch een groep reizigers die soms geen mogelijkheid hebben om weer te reizen. Ook ik heb ze gemeld. Zo ook bij diverse tv programma’s. Ik heb ze drie verzocht om te retourneren. Ik heb een telefoongesprek aangevraagd. Werd afgescheept met een standaard mail. Dat laatste maakt mij erg kwaad. Even kijken hoe we in contact kunnen komen.
Gr Ellen.meer dan een maand geleden -
Ellen reistgraagmeer dan een maand geleden
Beste L Coenraads.
Ik zit met het zelfde probleem. Vandaag eindelijk voucher ontvangen. Terugbellen doen ze niet. Zeer onbeschoft. Mijn moeder is 85 en een nieuwe reis zal er ook niet meer in zit ivm gezondheid. Het is te gek voor woorden, dat we zo lang moeten wachten op geld retour. Dit werd de vierde reis. Altijd netjes alles betaald en nu laten ze je in de kou staan. Ben benieuwd of er toch een oplossing komt.
Vr Gr Ellenmeer dan een maand geleden -
Ellen reistgraagmeer dan een maand geleden
Hoi Rudolfj.
Inderdaad. De communicatie is slecht. Dat is bij mij ook in het verkeerde keelgat geschoten. Mijn moeder zou de 4e reis met ze maken. Altijd alles keurig voldaan. Het stelde mij ook zeer teleur, dat zij niet eens de moeite namen om even terug te bellen. Ik heb ACM en juridisch loket gemaild. Beiden lieten mij weten recht te hebben op teruggave. Ik was niet op de hoogte, dat MAX ook de reis in het aanbod had.
Ik hoop, dat je succes boekt, bij het terugvorderen van je geld. Op Facebook, las ik ook het verhaal van iemand die zelf geannuleerd heeft ivm ziekte. Kort voor plus het annuleerde. Hij kan naar 50% van zijn geld fluiten. Triest. Succes. Gr Ellen.meer dan een maand geleden
-