Registeren Inloggen

Aangemaakte reacties

Weergave van 3 reactie threads
    • Benita
      meer dan een maand geleden

      Op 13 april haartrimmer bij Voordeel.co besteld. Tot op de dag van vandaag (15 mei) nog niets ontvangen. Wel een track en tracecode waarmee ze de indruk willen wekken dat het artikel verzonden is. Echter bij het intikken van de track en tracecode krijg ik de melding dat ie niet gevonden kan worden… Gelukkig heb ik met mijn Mastercard creditcard betaald en hoop via hen mijn geld terug te krijgen. Ook de reclame code commissie heeft mijn klacht in behandeling genomen en heeft de adverteerder aangeschreven en zal mijn klacht in een zitting gaan behandelen. Hopelijk worden dit soort adverteerders hard aangepakt en worden ze beboet.

      meer dan een maand geleden
    • Benita
      meer dan een maand geleden

      Hallo, ik heb op 13 april bij Voordeel.co de haartrimmer besteld. Gelukkig heb ik met mijn creditcard betaald en hoop dat ik via hen mijn geld terug krijg. Ik heb over dit bedrijf diverse instanties benaderd, zoals ACM Consuwijzer en de Reclame Code Commissie over hun verkoopwijze, waarbij ze de indruk wekken dat het artikel dezelfde dag wordt verzonden. Niets is minder waar en ze reageren ook niet op mailtjes. Wel een track een tracecode ontvangen, waarmee ze ook de indruk wekken dat het artikel onderweg is. Echter de track en tracecode wordt niet herkend. Vandaag van de Reclame Code Commissie bericht ontvangen dat ze mijn klacht over het bedrijf in behandeling nemen en het bedrijf gaan benaderen.

      meer dan een maand geleden
    • Benita
      meer dan een maand geleden

      Hallo, ik heb op 13 april bij Voordeel.co de haartrimmer besteld. Gelukkig heb ik met mijn creditcard betaald en hoop dat ik via hen mijn geld terug krijg. Ik heb over dit bedrijf diverse instanties benaderd, zoals ACM Consuwijzer en de Reclame Code Commissie over hun verkoopwijze, waarbij ze de indruk wekken dat het artikel dezelfde dag wordt verzonden. Niets is minder waar en ze reageren ook niet op mailtjes. Wel een track een tracecode ontvangen, waarmee ze ook de indruk wekken dat het artikel onderweg is. Echter de track en tracecode wordt niet herkend. Vandaag van de Reclame Code Commissie bericht ontvangen dat ze mijn klacht over het bedrijf in behandeling nemen en het bedrijf gaan benaderen.

      meer dan een maand geleden
    • Benita
      meer dan een maand geleden

      Hallo,

      Ik heb bij het bedrijf Voordeel.co op 13 april eenzelfde haartrimmer, met exact dezelfde reclame en filmpje, besteld en dezelfde ervaring. Nog steeds niets ontvangen. Bij het bestellen geeft het bedrijf je de indruk dat je bestelling dezelfde dag wordt verzonden. Niets is minder waar. Voordeel.co reageert niet op mijn mailtjes. Ze hebben mij een track en trace code opgestuurd, maar die wordt niet herkend. Gelukkig heb ik met een creditcard betaald en hoop daarmee mijn geld terug te krijgen. Ik heb bij de Reclame Code Commissie, ACM Consuwijzer, klachtenkompas en hier bij MAX Meldpunt melding gedaan van mijn ervaring.

      meer dan een maand geleden
Weergave van 3 reactie threads