Aangemaakte reacties
-
-
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Best Marlou,
In Meldpunt van afgelopen vrijdag is dit probleem weer aan de orde geweest. U kunt het hier terugkijken: https://www.maxmeldpunt.nl/uitzendingen/weggejaagd-van-de-camping/.
Vriendelijke groet,
Jeanine Janssenmeer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Beste heer, mevrouw,
Dien het in bij de luchtvaartmaatschappij, dan hebt u die stap vast gezet. U kunt hem later alsnog bij de curator neerleggen, maar u komt dan waarschijnlijk achteraan in de rij te staan van schuldeisers.
Als u geen bericht krijgt van de luchtvaartmaatschappij dan kunt u zich melden bij de ilt en de acm.Vriendelijke groet,
Jeanine Jansenmeer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Beste Oma Embee,
Uw vraag komt aanstaande vrijdag aan de orde in MAX Meldpunt.
In het kort:
25 juli is best nog ver weg. Reisorganisaties annuleren die reizen nu nog niet omdat ze niet weten hoe het tegen die tijd uitziet.
Als ze tegen die tijd menen de reis niet te kunnen uitvoeren zullen ze kosteloos annuleren. En soms zal er een verschil van mening bestaan over het al dan niet kunnen uitvoeren zoals was afgesproken. Daarover zullen de geschillencommissie en de rechter zich buigen.Kiest u nu zelf voor annuleren, dan kost dat geld. In het geval van uw ouders 60 euro per persoon. Het is het overwegen waard als ze niet meer durven. Restantbetalingen worden op dit moment vaak vooruit geschoven tot twee weken voor vertrek. Maar mocht het dan volgens de reisorganisatie ‘kunnen’, dan staat u voor de keuze of u de strijd aangaat omdat het volgens u niet kan. En die strijd kost ook geld. En kopzorgen. Een keuze voor mensen om zelf te maken. Ik kan dat helaas niet voor u doen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Kijkt u vrijdag nog even naar Meldpunt. Dat geeft misschien extra duidelijkheid.
Vriendelijke groet,
Jeanine Janssen
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Beste Suuzsch,
Hebt u inmiddels uw voucher binnen?
Vriendelijke groet,
Jeanine Janssen
Max Ombudsmanmeer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Beste Arie,
Hebt u inmiddels uw voucher? Of nog contact gehad met sunweb?
meer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Beste Dagmar,
Neemt u even contact op met landal en verwijs ze naar onze uitzending. Ik ga er vanuit dat het dan goed komt. Zo niet, bel dan even met ons spreekuur. Zij zullen u verder helpen.Vriendelijke groet,
Jeanine Janssen
Max ombudsmanmeer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Dag Jan Thijs,
Nu nog niet. Ze zullen waarschijnlijk zelf gaan annuleren tegen die tijd. Wacht u rustig af.
Met vriendelijke groet,
Jeanine Janssenmeer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Beste mevrouw Diemel,
Kunt u uw telefoonnummer mailen naar spreekuur@omroepmax.nl, zodat ik met u kan bellen? Er staan veel vragen in uw mail die ook interessant zijn voor andere mensen. Ik wil er graag een column over maken, maar aangezien u snel moet beslissen wil ik u even bellen.
Zou u uw boekingsformulier én de voorwaarden van uw reisverzekering mee willen sturen?Met vriendelijke groet,
Jeanine Janssenmeer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Geachte mevrouw Albertje,
Gecondoleerd met overlijden van uw zoon. Ik kan me voorstellen dat u niet met verzekeringen bezig wilt zijn. Kunt u, of uw vriendin even bellen met ons spreekuur? Dan kijken we even met u mee.
Met vriendelijke groet,
Jeanine Janssen
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Beste meneer Samallo,
Er zijn veel klachten over verschillende bedrijven die valet parkeren aanbieden. Ik zie nu pas dit bericht. De boete moet u hoe dan ook betalen. Die zit ‘vast’ aan uw auto. U kunt dan later proberen om de boete te verhalen bij de eigenaar van het parkeerbedrijf. Dat zal vaak een lastige klus zijn. Onze ervaring is dat ze meestal niet erg happig zijn om te betalen.
Begint u in elk geval met ze een aangetekende brief te sturen, ze aansprakelijk te stellen en ze twee weken de tijd te geven om u te betalen.
Met vriendelijke groet,
Jeanine Janssenmeer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Beste meneer, mevrouw,
Graag wil ik met u in contact komen. Kunt u ons spreekuur bellen en vragen naar Pascal de Jong?
Met vriendelijke groet,
Jeanine Janssenmeer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Beste Deborah,
Is er een leverdatum afgesproken? En hebben ze u geinformeerd over de latere termijn? U kunt het beste een aangetekende brief sturen en ze daar een laatste mogelijkheid geven tot levering. Kunnen ze dan weer niet leveren, gaat u over tot ontbinding. U moet dat allemaal goed op schrift stellen. Hebt u hulp nodig en bent u MAX lid, dan kunt u ons bellen. Dagelijks tussen 10.00 en 12.00 op nummer 035-6775511Vriendelijke groet,
Jeanine Janssen
meer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Beste meneer Dooren,
Wat zegt het energiebedrijf? Hebben ze een overeenkomst met handtekening?
Wij willen wel even met u meekijken. U kunt dagelijks bellen in het spreekuur tussen 10.00 en 12.00 op 035-6775511.Met vriendelijke groet,
Jeanine Janssenmeer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Beste meneer Dick,
Er gaan vele discussie hierover. Afgelopen jaar heeft het programma KASSA er aandacht aan geschonken. Misschien kunt u daar nog eens terugkijken wat destijds de actuele stand van zaken is.
Het is inderdaad voor mensen een doorn in het oog en dit soort kosten past eigenlijk niet bij de doelstelling om landelijk uiteindelijk gasloos te gaan. Het laatste woord zal er dan ook nog niet over gezegd zijn.meer dan een maand geleden -
MAX Ombudsmanmeer dan een maand geleden
Beste JBSO,
Dan kunt u ze misschien even bellen?
Ze hebben mij aangegeven dat ze de mensen die in uw situatie verkeren écht het geld zullen terug betalen. En ik heb al gehoord dat ze die belofte nakomen.Vriendelijke groet,
Jeanine Janssenmeer dan een maand geleden
-