Registeren Inloggen

Aangemaakte reacties

Weergave van 1 reactie thread
    • HankH
      meer dan een maand geleden

      Dat hebben wij dus vorig jaar gehad en dit jaar weer.
      Vorig jaar kregen we bericht dat onze vlucht niet door ging.
      Vriendelijke dame van de klantenservice adviseerde ons om ”even te accepteren en dan kunt u omboeken” Omboeken was dus niet gratis en binnen twee dagen een incassobureau aan de telefoon of we de rekening voor de meerkosten maar even wilden voldoen.
      Dit jaar zijn ze minder schimmig bij Transavia:
      >>B. De wijziging komt niet uit en wilt je vlucht omboeken naar dezelfde bestemming. Dat kan natuurlijk. Je kan kiezen uit vluchten die tot uiterlijk 31 oktober 2021 gaan. Is je nieuwe vlucht duurder? Dan betaal je zelf het verschil. Afhankelijk van je ticket – Basic, Plus, Max of Flex – betaal je mogelijk ook wijzigingskosten. Om je vlucht om te boeken, moet je eerst akkoord gaan met de gewijzigde vlucht. Daarna kan je de nieuw aangeboden vlucht wijzigen in Mijn Transavia.
      ”Ik ga akkoord button”
      Het is niet mogelijk een voucher aan te vragen of je geld terug te krijgen.
      We hopen dat we je, ondanks deze wijziging, toch op weg hebben geholpen. Heb je toch nog vragen? Kijk dan bij onze Veelgestelde vragen.<<

      Met vriendelijke groet,

      Transavia

      meer dan een maand geleden
Weergave van 1 reactie thread