Registeren Inloggen

Aangemaakte reacties

Weergave van 2 reactie threads
    • CarelD
      meer dan een maand geleden

      ik heb eenzelfde ervaring opgedaan bij mijn zorgverzekering (IZA.VGZ) .Deze vergoedt alleen de eenvoudigste apparaten en weigert vooraf duidelijkheid te verschaffen of het door mij gekozen toestel (Phonak Paradise) uiteindelijk in aanmerking kan komen. Ook een medefinanciering (zoals bij een bril) wordt niet mogelijk gemaakt. Resteert de volledige kosten via aftrek bij de belastingen in te dienen. Eerder heb ik ervaring opgedaan bij Specsavers en kwam toen ook uit bij een goedkope versie.. Resultaat: een duur toestel dat in het nachtkastje verdwijnt en uiteindelijk niets oplevert als ergernis. Eigenlijk een kwalijk zaak: duur verzekeringsgeld dat in een bodemloze put verdwijnt.

      meer dan een maand geleden
    • CarelD
      meer dan een maand geleden

      erg bewerkelijk allemaal in de winkel en het was zo eenvoudig met de persoonlijke bonus aanbiedingen. Nu volgt AH het systeem van de Lidl terwijl het vorige systeem zo goed werkte.

      meer dan een maand geleden
    • CarelD
      meer dan een maand geleden

      geen onzin maar uiterst zinvol. De kans om griep te krijgen is lager en bij griep zijn de symptomen aanmerkelijk lichter. voor risicogroepen heel belangrijk.

      meer dan een maand geleden
    • CarelD
      meer dan een maand geleden

      Nou dat is wel zeker! het is net of je gehoor weer helemaal terug is. Je kunt op een verjaardag weer gesprekken volgen, en zit niet meer met je “mond vol tanden “ omdat je niemand echt hoort en bang bent verkeerd te reageren.Succes en ga na een goede gehoorzaak!

      meer dan een maand geleden
    • CarelD
      meer dan een maand geleden

      De categorie indeling 1t/m5 geldt voor alle zorgverzekeringen. Het door mij gekozen apparaat was volgens mijn verzekering een buitencategorie en kwam niet voor vergoeding in aanmerking.Er zijn wel degelijk maatschappijen die deze apparaten in de categorie indeling hebben zitten en bereid zijn daarover vooraf duidelijkheid over te verschaffen. Ik ben blij dat ik heb doorgezet maar vind het kwalijk dat zo gehandeld wordt. Alternatief was een minder duur apparaat dat uiteindelijk niet gebruikt wordt.

      meer dan een maand geleden
    • CarelD
      meer dan een maand geleden

      Ik ga meestal op tijdstippen dat het niet druk is in de supermarkt zoals op zaterdagochtend direct bij de opening. De invoering van de maatregelen voor ouderen vind ik ronduit rampzalig. Je kon dat op foto’s uit België al zien: volle winkels met ouderen die nergens op letten. Rijen bij de kassa’s en veel lege schappen in de winkels (bevoorrading geschiedt meestal later in de ochtend). Geef mij maar een tijdstip waar het minder druk is waar ik zelf goed kan opleggen en ruimte is om situaties te voorkomen

      meer dan een maand geleden
Weergave van 2 reactie threads