Registeren Inloggen

Aangemaakte reacties

Weergave van 8 reactie threads
    • maxvj
      meer dan een maand geleden

      Prima idee. Dan weet je zeker dat je klanten komen. De ‘no show’ het niet komen opdagen op congressen en bijeenkomsten is op dit moment gigantisch. Vaak komt maar een derde van de pakweg 150 opgaven. Dat kost de ondernemer klappen met geld. In die branche geldt: Als je zonder geldige reden niet komt, dan kost je dat 50 euro.
      Blijkbaar maken mensen het er zelf naar, dus heeft dat gevolgen. Ik vind trouwens dat zo’n maatregel niks met klantvriendelijkheid heeft te maken, maar met consument – onverantwoordelijkheid.

      meer dan een maand geleden
    • maxvj
      meer dan een maand geleden

      Bekijk de klachten op google een volgende keer voordat u een schimmige site wilt bezoeken., dat scheelt u een hoop geld. Maar helaas: Bij bijna elke klacht over dealsbydeals staat: “Had ik die klachten maar eerder gezien”.

      meer dan een maand geleden
    • maxvj
      meer dan een maand geleden

      U heeft begrijp ik buiten uw verzekering pro deo advocatuur ingehuurd, terwijl dat misschien niet nodig was geweest. neem eens contact op met uw verzekeraar of en hoe zij hierin ook een rol kunnen spelen – en eventuele kosten kunnen/willen vergoeden.

      meer dan een maand geleden
    • maxvj
      meer dan een maand geleden

      Bedankt voor de informatie. Zelf ben ik nog nooit opgelicht. Ik heb een paar eigen criteria:
      Als de webshop een idiote naam heeft of totaal niks met het product heeft te maken koop ik er niet. Verder check ik VOORAF met ‘klacht (webshop)’ hoeveel klachten er zijn. Dat laatste is meestal voldoende om er niet te kopen. Zonder minstens 65% positieve reacties ga ik verder. Ook loont het om de algemene voorwaarden eens in te zien als je ergens iets wil kopen. Zeker handig voor al die mensen die denken dat ze alles gratis mogen retourneren. Om er achteraf achter te komen dat ze hun spullen naar China moeten sturen.
      En last but not least: Heb ik iets nodig of wil ik het hebben? Dat is mijn beste afweging om sowieso ergens iets wel of niet te kopen dat ik niet ook in een winkel kan halen.

      meer dan een maand geleden
    • maxvj
      meer dan een maand geleden

      U doet net alsof u voor het eerst heeft ontdekt dat er restaurant cadeau kaarten bestaan. Maar dat past wel in deze tijd: Gewoon afschuiven op diefstal en oplichterij als u niet bereid bent zelf onderzoek te doen. Gelukkig zal u dit niet nog eens overkomen.

      meer dan een maand geleden
    • maxvj
      meer dan een maand geleden

      Hallo Max Pay, ik zit sinds 20 jaar bij Delta en ik heb nog nooit wat van die ‘prijsvechters’ mentaliteit gehoord of er iets van ervaren. ik geef dus wel gewoon jaarlijks mijn meterstanden door, maar Delta kan in mijn geval dan wel teruggrijpen op het historisch verbruik. Ik heb toevallig gisteren ingelogd en gekeken naar mijn huidige tarieven. De elektraprijs is gedaald van 41 naar 38 cent en de gasprijs gestegen van 1,76 naar 1,90. Ik heb trouwens nog nooit een vast contract gehad en daarvan tot voor twee jaar alleen maar geprofiteerd.

      meer dan een maand geleden
    • maxvj
      meer dan een maand geleden

      Maak de kop vaneen schroevendraaier of beitel heet op het gasfornuis en smelt de zaak dicht. Dat werkte ook voor mijn regenton.

      meer dan een maand geleden
    • maxvj
      meer dan een maand geleden

      Er staat niet dat de vlucht is vertraagd, maar dat de wachtrijen te lang waren om de vlucht op tijd te halen. Dat is nogal een verschil.

      meer dan een maand geleden
    • maxvj
      meer dan een maand geleden

      Dat u baalt van het betaald parkeren snap ik. Maar uw inbreuk op gelijke rechten begrijp ik niet. Want u mag toch ook overal parkeren? Alleen moet u dan betalen.

      meer dan een maand geleden
Weergave van 8 reactie threads