Aangemaakte reacties
-
-
Anneke2021meer dan een maand geleden
Ik heb weer eens een brief van PayPal ontvangen met een melding over wijzigingen in hun juridische overeenkomsten
Zeer opmerkelijk dat ik om deze te kunnen lezen niet hoef in te loggen, ik kan gewoon de link in de brief openen.Hier wordt vermeld dat voor een inactief account 10 euro in rekening zal worden gebracht. Ik wil met deze nieuwe voorwaarden niet akkoord gaan en DAN moet ik dus inloggen om mijn account te sluiten.
En dit is de zoveelste keer, al maanden lang, dat ik NIET kan inloggen. Ik heb alle mogelijke manieren al geprobeerd! Met mij zijn honderden mensen die allemaal met hetzelfde probleem zitten
Wanneer gaat Meldpunt hier eens naar kijken?
meer dan een maand geleden -
Anneke2021meer dan een maand geleden
Beste Johan, bedankt voor je reactie, maar dit helpt niet, je komt in een loop terecht waarbij je steeds weer op hetzelfde inlogschermpje terecht komt.
Ik weet trouwens mijn email adres wel, maar het telefoonnummer niet, omdat ik al zo lang bij PayPal ben, dat die telefoon al lang weg is en ik ondertussen een nieuw nummer heb.Vandaag een e-mail van PayPal gehad, het is me ineens duidelijk waarom we niet kunnen inloggen. PayPal meldt namelijk dat ze
“enkele wijzigingen aanbrengen in onze juridische overeenkomsten”. Is dat nou niet grappig dat wij niet kunnen inloggen en DUS stilzwijgend dit moeten accepteren?Het begint steeds meer te stinken!!! 30 april gaat het in.
meer dan een maand geleden -
Anneke2021meer dan een maand geleden
Ik wil mijn PayPal account opzeggen. Net als iedereen kan ik niet inloggen op PayPal. Alle voorstellen die geopperd zijn geprobeerd, maar kan nog steeds niet inloggen en zonder inlog kun je niks.
Ik heb het account al jaren, geen idee hoe lang, vanaf het begin. Ik gebruik het nooit en heb dus geen idee welk telefoonnummer er nodig is, kan het ook niet wijzigen. Ik had nog wel de oude inloggegevens, maar kan dus niet verifiëren door het ontbreken van het telefoonnummer.
Hoe bereik je PayPal??? Wat een verschrikkelijke klantenservice!!!
Via het Radar Forum werd deze link verstrekt:
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/inlogproblemen-paypal-wat-kun-je-doen/
Daar is het in elk geval mogelijk een bericht te versturen zonder in te hoeven loggen
Dat hielp echter ook niets, want in het antwoord stond niets nieuws. Dezelfde loop van hun normale pagina.
Na hun antwoord kreeg ik nog een e-mail met de vraag om een survey over PayPal in te vullen. Geloof me, dat had ik GRAAG gedaan, maar ook de survey werkte niet!! (zucht)
meer dan een maand geleden
-