- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door .
vliegtickets
Op zaterdag 19 oktober zou ik met mijn vrouw en 7 familie leden vliegen van Amsterdam naar Izmir Turkije. Wij hebben geboekt bij Sunweb. Tijdens het inchecken aan de bali van Sun Express werd er verteld dat de naam van mijn vrouw niet overeenkwam met de naam in het paspoort.De medewerkster van Sun Express kon dit echter niet veranderen.Zij raade mij aan om de noodnummer te bellen van Sunweb, echter was deze niet bereikbaar. Een andere medewerkster probeerde ook de noodnummer te bellen en gaf aan dat dit zeker niet de bedoeling mag zijn.Na een uur nog geen contact dus moesten wij incheckten en zat er maar een ding op een nieuwe ticket te kopen.Pas na dat dit geregeld was werden wij terug gebeld en vertelde deze medewerker dat het niet handig was om een nieuwe ticket te kopen.Maar wat wil je dan mijn vrouw achter laten doe je niet.Uiteraard is het onze eigen fout geweest om tijdens het boeken niet de naam te gebruiken die in het paspoort vermeld staat.Echter vind ik het zeer kwalijk dat wij geen hulp heb kunnen krijgen via het noodnummer.
Wij hebben een klacht ingediend waarop is gereageerd met de mededeling dat de collega die de nooddienst had op dat moment dat zij op dat moment 2 meldingen ontving. na afhandeling van de eerste melding zou ze ons hebben terug gebeld,( na een uur ) maar toen hadden wij de nieuwe ticket reeds betaald.
In Turkije werd door een reisleidster van Sunweb verteld dat dit wel heel vreemd is verlopen. volgens haar moet een noodnummer ten alle tijden bereikbaar zijn.
Dit was voor haar ook een vreemd geval.De ticket kosten mij 158,99 maar dat is dan maar zo, maar een excuus was wel op zijn plaats geweest.
Wat vind je hier van, ook zo iets mee gemaakt.
Ik hoor het graag.
groetjes Gerhard.
-
-
chris27gmeer dan een maand geleden
check, check dubbel check???
meer dan een maand geleden
-