- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door .
Incassobureau GGN , via CAK
Door mijn handicap ben ik genoodzaakt om hulp te nemen. Hiervoor moet ik per 4 weken een bedrag van 17,50 betalen. Het blijkt dat CAK 2 x 17,50 heeft teruggestort zonder enige uitleg. Vanmorgen kreeg ik een telefoontje met een robotachtige stem van incassobureau GGN. Ik vind dit zo onpersoonlijk en heb het “telefoongesprek” afgebroken. Weet niet eens waarover het gaat. ’s middags heb ik CAK gebeld om te vragen waarom er 2x een bedrag was teruggestort, het bleek dat er geen factuurnummer bij stond. Van CAK kreeg ik ook te horen dat zij incassobureau hadden ingeschakeld. Later heb ik incassobureau gebeld, om te vragen wat er aan de hand was. Ik had de rekening nog niet betaal van hen en maand April van CAK. Maar ik ga ook geen rekening betalen als ik geen post ontvang geen mededeling waar om het gaat en ik ga zeker geen rekening betalen aan een incassobureau waar ik niets mee te maken heb.
Met vr.gr. M.N. Arents
-
-
Gerard67meer dan een maand geleden
Dat CAK is een horror instantie , ik heb zelfs m’n account bureau in moeten schakelen om financieel eerlijk te worden behandeld . Dus Miranda 54 geloof me ik weet er alles van . Dringend moet de politiek hier eens gaan ingrijpen want het loopt de spuigaten uit daar gewoon abnormaal.
meer dan een maand geleden
-