Dennis van den Wijngaard: ‘Het was gewoon een horrortrein’
Dennis van den Wijngaard en zijn vriend Kevin boeken via reisorganisatie GreenCityTrip een pakketreis naar Praag, inclusief tickets voor de nachttrein van vervoerder European Sleeper. Helaas krijgt de trein net over Duitse grens pech. Midden in de nacht staan ze uren stil op het perron van Bad Bentheim.
Als ze de reisorganisatie bellen voor hulp en bijstand, worden ze doorgestuurd naar de vervoerder. Die stelt nieuwe treinkaartjes voor, die de heren zelf moeten voorschieten. Maar omdat ze deze treinkaartjes niet kunnen betalen, vertrekken ze richting huis. Ze zijn hun vakantie kwijt en ook de extra gemaakte kosten voor de terugreis krijgen ze niet vergoed… MAX Ombudsman Jeanine Janssen onderzoekt de zaak. Heeft de reisorganisatie goed gehandeld? En op welke vergoedingen hebben de heren recht?
Wilt u de hele uitzending van Meldpunt op 13 september bekijken? Dat kan via deze link.