- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 11 maanden geleden door .
Zeer slechte bediening bij een bijeenkomst van de Gepensioneerden Vereniging PostNL
Vanaf 2015 zijn wij 2x per jaar te gast bij Fletcher Hotel te Leidschendam. Op 27 oktober 2022 hadden wij daar ons jaarlijkse Ontmoetingsdag voor de leden.
Door Corona moesten wij helaas, (alle bestuurleden hadden Corona) dd 13 oktober verzetten naar 27 oktober). Ons werd daarvoor 50% reserveringskosten in rekening gebracht. Daar waren wij het niet mee eens. Ondanks eerdere gemaakte afspraken over de invulling van deze dag, is dit zeer slecht verlopen. De afspraak was, bediening aan de tafels, lunch, koffie, thee en drankjes. De koffie en thee werd niet geserveerd en moest een ieder (80 jarige en ouder zelf een kartonnen bekertje koffie halen bij een automaat. De soep voor de lunch zou geserveerd worden, moesten helaas zelf opscheppen. De drankjes zouden geserveerd worden, moesten zelf de drankjes bij de bar halen waar 9 van de 10 keer niemand aanwezig was. De lunch was zeer onder de maat. Te weinig melk, oude broodjes en te weinig kroketten.
Alles bij elkaar een trieste bijeenkomst. De klacht is geuit bij het de directie van Fletcher in Nieuwegein. Daar hebben zij de klacht niet behandeld maar doorgestuurd naar Leidchendam. Natuurlijk hadden wij de klacht daar al gedeponeerd. Wij hadden gevraagd voor compensatie voor het verzetten van de datum en verminderen van de kosten voor de Ontmoetingsdag. Het werd afgedaan door (naam mij bekend) van Fletcher Leidschendam als: de dag is prima verlopen, GEEN COMPENSATIE. Schandalig.
Zou u ons willen helpen?
Namens het bestuur van de Vereniging van Gepensioneerden PostNL,
André van der Zwan,
Bestuurslid.
-
-
Max Paymeer dan een maand geleden
Ik zie uw / (exact) dezelfde klacht onder verschillende namen in diverse fora. Dit kan betekenen dat U probeert het Fletcherhotel in Leidschendam zwart te maken (modder gooien / trollen) of u verveelt zich?
Dus een goede tip: organiseer uw uitjes in een andere locatie!
meer dan een maand geleden-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
MaxPay,
OFF TOPIC
Welcome back.ON TOPIC
Is een trend aan het worden; overal een klacht neerplempen.
Ik besteed er zo min mogelijk tijd aan.meer dan een maand geleden -
VVGPostNLmeer dan een maand geleden
Het is beslist niet de bedoeling om het Fletcherhotel in Leidschendam zwart te maken, modder te gooien en ik verveel mij echt niet. Wij hebben u benaderd omdat wij vinden dat wij te kort zijn gedaan bij Fletcher. Afspraken niet nagekomen dus te veel in rekening gebracht. Ook het verzetten van de datum is ons 50% in rekening gebracht van 540 euro. Onredelijk vinden wij. Wij hoopten dat u ons zou willen helpen. Wij hadden niet zo’n reactie van u verwacht.
Met vriendelijke groet,
Namens het bestuur VVG PostNl
André van der Zwan.meer dan een maand geleden -
Max Paymeer dan een maand geleden
Hallo VVGPostNL. Mijn voornaam is weliswaar Max maar ik heb met de omroep niets van doen. U benadert het forum (vrijwel alle fora) en niet de redactie van het programma. Hier zijn alleen andere “gewone burgers” die elkaar proberen te helpen. Dat is ook zo bij andere fora. Dus, mail de redactie? Succes.
meer dan een maand geleden
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Meneer van der Zwan,
U heeft uw initiële boeking verplaatst.
U klaagt dat hier kosten voor in rekening zijn gebracht maar u verzwijgt het moment (=datum) van de verplaatsing van 13.10 naar 27.10.
Het is redelijk dat er kosten in rekening worden gebracht indien bijv. uw wijziging v.w.b. 13 oktober door u binnen een week voor het event is gemeld bij Fletcher Leidschendam.
Fletcher hanteert de UVH van KHN.
https://www.khn.nl/uvh-nlIk vraag mij oprecht af of u de voorwaarden waaronder u heeft gereserveerd heeft gelezen.
I.i.g. maakt u met uw woordkeuze geen vrienden bij het management van Fletcher Leidschendam.
Ik raad u aan een andere locatie te zoeken: dat is beter voor beide partijen.En of u nog geld terug krijgt waag ik te betwijfelen.
N.b. ik ben op geen enkele wijze verbonden aan Fletcher (Leidschendam) hotels.
meer dan een maand geleden-
VVGPostNLmeer dan een maand geleden
Fletcher heeft mij nooit de voorwaarden gestuurd, zij verwijzen ons naar de website.
Het gaat ons niet alleen om de wijziging maar ook een tegemoetkoming van de slechte service en bediening. Wij hebben daarvoor een korting gevraagd maar is niet gehonoreerd. Vindt u het normaal dat mensen tussen de 80 en 90 + een kartonnen bekertje koffie moeten halen uit een automaat. Afgesproken is dat dit aan tafel geserveerd zou worden evenals de soep die zelf opgeschept moest worden. Zie verder mijn eerste brief.
Om geld terug te krijgen heb ik juist uw hulp gevraagd.
Met vriendelijke groet,
André van der Zwan.meer dan een maand geleden -
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Meneer van der Zwan,
Op dit forum helpen mensen elkaar op vrijwillige basis.
Wilt u professionele hulp van juristen of advocaten moet u uw zaak aanhangig maken via bijv. een advocatenkantoor.U heeft duidelijk niet de algemene voorwaarden vooraf gelezen (al bent u er door Fletcher op gewezen).
U heeft wsch ook geen enkele afspraak zwart-op-wit.
Dat is slordig van Fletcher maar ook van u.
U bevindt zich huerdoor nu nl.in een welles-nietes situatie.In mijn vorige reactie verwijs ik u naar de UVH van KHN; u heeft ze duidelijk niet gelezen.
Ook geeft u geen verdere info m.b.t. het redelijkheidbeding voor ‘afzeggen kort voor het event’ : hoeveel dagen voor 13.10 heeft u Fletcher aangegeven dat u (allemaal?!?) getroffen was door Covid-19 en dat het event op 13.10 geen doorgang kon vinden?
Maar dat u (allemaal?!?) wel 27.10 het event kon houden?
Is het nl.op of na 07.10 mag 50% in rekening gebracht worden.
Zelfs voor 07.10 mag Fletcher de invullingsvoorwaarden (serveren, service aan tafel etc.) wijzigen.
Zie UVH van KHN.Dat is wellicht niet leuk maar het is mogelijk.
Persoonlijk leg ik alles zwart-op-wit vast, lees de voorwaarden vooraf (zelfs, indien op internet beschikbaar, voor het gesprek om het event vast te leggen) en ga met een ‘wensenlijstje’ het gesprek in.
Verstrekt de locatie niet spontaan de afspraken zwart-op-wit, dan bevestig ik alles netjes zwart-op-wit en vraag om akkoord.
Geen gezeur of gezever achteraf: wordt er niet geleverd volgens afspraak is het dan duidelijk.
Succes met uw zaak tegen Fletcher.
meer dan een maand geleden
-
-
Trummeer dan een maand geleden
Misschien wat off-topic maar ik ben toch benieuwd:
Alle bestuursleden hadden Corona op 27 oktober 2022.
U bent een pensionisten vereniging, dan ga ik ervan uit dat iedereen in de door de ‘knappe koppen’ berekende risiscogroep zit.
Dan zou dus ook iedereen alle Covid-prikken gehad moeten hebben?
Werken die dan toch slechter dan beloofd?meer dan een maand geleden
-