- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door .
Levering en plaatsing tuinkamer Fonteyn
Nav van het item van afgelopen vrijdag 18-11-2022 reageer ik.
Ook wij hebben een tuinkamer aangeschaft bij deze firma. Begin juni sloten wij de overeenkomst. 3 maanden later werd er naar herhaaldelijk bellen ingemeten. Het inmeten was niet meer dan het opmeten van de breedte van de gevel. 5 minuten werken. Na het “inmeten” werd gemeld dat er over 4 weken contact opnomen zou worden om een plaatsingsdatum af te spreken. Wij wachten nog steeds en teruggebeld worden wij niet.
Ik heb nu een aangetekende brief verstuurd waarin ik eis dat ze binnen 14 dagen een leverings/plaatsingsdatum geven. Anders ontbinding contract.
Alleen er staat op mij order dat ik 14 dagen voor levering alles betaald moet hebben. Als ik de reactie van Fonteyn lees klopt dit niet. Waarmee sta ik in mijn recht?
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Monique,
Als ik het zo leest heeft u nog niets betaald.
Jeanine (ombudsvrouw MAX) is duidelijk.
QUOTES
Een bedrijf mag 50 procent van het aankoopbedrag voor de oplevering vragen.
Het restbedrag betaalt de consument als het product ook daadwerkelijk geleverd is.Duurt de levering voor de consument te lang, dan kan die van de koop af zien.
Via een aangetekende brief
UNQUOTE
Mijn persoonlijke mening: beëindig zo snel mogelijk de overeenkomst zodra dit kan.
Succes.
meer dan een maand geleden
-