- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door .
dhoohan iLARK elektrische step via Fast & Furious Alpen aan den Rijn
Goedemorgen, mijn moeder heeft van de week het programma Meldpunt gezien en hoopt via deze weg de problemen met haar driewielerstep op te kunnen lossen. Ze is bijna 80 jaar en rijdt niet meer zo graag auto vandaar dat we een vervoermiddel zijn gaan zoeken waardoor ze toch nog binnen Zoetermeer gemakkelijk ergens naar toe kan rijden voor haar sociale contacten.
We hebben online de Dhoohan iLARK gevonden. Dat is een driewielerstep met een zadel waardoor ze lekker kan zitten en door de twee wielen voor niet om kan vallen. Op 5 maart 2022 zijn wij naar de showroom in Alphen gereden van Fast & Furious en hebben ons laten informeren. Er stond een exemplaar in de showroom maar we konden geen testrit maken omdat er geen accu in zat. Omdat we de instructievideo op de website hadden gezien zijn we toch overgegaan tot aankoop. Mijn moeder heeft daarnaast een extra accu en een onderhoudspakket genomen. De driewieler heeft ze 19 maart ontvangen. Op de tweede accu zit ze nog steeds te wachten, een half jaar later!? Op 15 juni zagen we de eerste problemen. Tijdens een ritje naar het Stadstheater stopte de step er af en toe mee. Gelukkig zijn we wel thuis gekomen. Later, nadat ze er nog een aantal keer op had gereden deed de driewieler het helemaal niet meer. Dat was 29 juni. Mijn moeder heeft toen zelf contact gezocht wat ook heel moeizaam ging. Vaak waren alle lijnen bezet en moest ze het op een later tijdstip nogmaals proberen. Uiteindelijk is dat gelukt en is hij opgehaald en “gemaakt”. Mijn moeder heeft totaal ongeveer 100 km erop gereden. Ongeveer zes weken later kwam hij weer terug maar zonder spiegels en zonder het anti-diefstal alarm. Het leek wel een andere step maar wel met het kentekenplaatje van mijn moeder. Daarop zijn we gaan mailen en bellen en kregen per mail het antwoord dat er geen spiegels op horen. We hebben een filmpje van mijn moeder dat ze aan het oefenen is thuis en een foto uit de showroom bij aankoop dat deze er wel degelijk op horen. Mailtje kunnen we u sturen, deze was heel kortaf en zeker geen service en er werd ook geen oplossing geboden.
Zonder spiegels durft mijn moeder er niet op te rijden dus staat de driewielerstep ongebruikt in de schuur. We hebben daarop een aantal keer geprobeerd de klantenservice te bellen maar kregen steevast het bericht dat de wachttijd ca 15 minuten is en we hebben dan ook niemand meer kunnen bereiken.
Pas geleden is mijn moeder verhuisd naar een kleinere woning en wilde we de step naar het nieuwe huis rijden. Ondanks dat de accu opgeladen was doet hij het nu, in oktober weer niet. Mijn moeder is er eigenlijk een beetje klaar mee maar we krijgen geen reactie op telefoontjes of mailtjes. Is er een manier dat u door kan dringen tot deze leverancier zodat we dit op kunnen lossen?
Indien u meer informatie nodig hebt kunnen we rekeningen, mailtje en foto’s en films mailen.
We horen graag van u.
Ank Bolleboom
Helga Bolleboom (dochter) en Marco Bolleboom (zoon)
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Familie Bolleboom,
Is dit dezelfde vraag als is gesteld in:
dhoohan iLARK elektrische step via Fast & Furious Alpen aan den Rijn
Hier heeft forumdeelnemer MaxPay op gereageerd.
meer dan een maand geleden
-