Registeren Inloggen
Jolala
Jolala
meer dan een maand geleden

Felman topper

meer dan een maand geleden

Meer een waarschuwing over Felman topper en het personeel.
Vorig jaar 26 oktober 2021 kwam de topper bestelde topper binnen, de maat was verkeerd dus ging hij 27 oktober terug, 28 oktober was de topper aan gekomen in het bedrijf. 9 November kreeg ik de 1e aanmaning binnen van Felman, gebeld dat de topper retour is gestuurd, en de factuur is uit het systeem gehaald.
Bij een jaar later krijg ik de 2e aanmaning binnen van Felman over de topper die retour is gegaan, weer bellen en mailen met Giliane Konings, medewerkster bij Felman, ze wil de barcode zien van een product die ik Één jaar geleden hebt verstuurd. Behalve dat dit riekt naar misleiding/ oplichting om dit op eisen, van een zaak die opgelost is, om een barcode op te eisen van bijna één jaar oud.

    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Ik begrijp uw frustratie.
      Echter:
      U bent verantwoordelijk voor de retourzending en als de leverancier uw retour niet heeft ontvangen of verwerkt moet u het retourbewijs tonen.
      Ook nog (bijna) een jaar later.

      Een tip: van iedere retourzending het verzendbewijs bewaren én ook de track&trace-info (uitgeklapt) én als het bedrijf dit heeft alle gegevens m.b.t. betalingen en retouren.
      Ik doe dit nauwgezet; met retouren en betalingen.

      En bedenk: Fouten maken is menselijk, het oplossen van fouten is écht mensenwerk ……….

      Succes.

      meer dan een maand geleden
      • Max Pay
        meer dan een maand geleden

        Hallo SuperBitch. Deze geweldige vaststelling wil ik op een tegeltje: “Fouten maken is menselijk, het oplossen van fouten is écht mensenwerk” 🙂

        meer dan een maand geleden