- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 1 maand geleden door .
Pakketbezorging Postnl
Ik heb een klacht over pakketbezorging van Postnl.
De bezorger zegt aan de deur te zijn geweest maar ik ben er speciaal voor thuisgebleven.
Hij heeft het pakketje bij een servicepunt van Postnl afgegeven waar ik het nu zelf moet gaan ophalen terwijl ik slecht ter been ben.
En klachten indienen bij Postnl lijkt ook geen zin te hebben want ik kan nergens een telefoonnummer vinden wel met een chatbot maar die snapt ook niks.
Misschien kunt u er nog eens aandacht aan besteden.
Bij voorbaat hartelijk bedankt.
Jan van de Put
-
-
mandarijnmeer dan een maand geleden
Dit gebeurt zo vaak. Als je bij de chatbot door blijft zeuren komt hij met de vraag of je een medewerker wil spreken. Dan krijg je een telefoonnummer en een zaaknummer dat je door moet geven als je belt.
Niet dat je daar iets mee opschiet. Ze zeggen dan ze het met de bezorger op zullen nemen. Alleen als er veel klachten zijn gaat er misschien iets mee gebeuren. Succes.meer dan een maand geleden
-