- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 1 maand geleden door .
Tui vakantie met Klm vlucht geboekt via Tui,
door slechte informatie van Tui hadden wij niet alle benodigde papieren en werd de papieren formulieren van de GGD niet geaccepteerd om dat de Covid App niet meer werkte op de telefoon. en op de website stond dat voor zuid amerika geen restricties waren dus hebben deze ook niet getest. nu geen vakantie en geld kwijt en Tui en KLM doen niets voor ons we zitten tussen het kastje en de muur
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Vervelend maar u heeft zelf ook steken laten vallen.
Steek hand in eigen boezem i.p.v. met het beschuldigende vingertje uitsluitend naar TUI en KLM te wijzen.Informatie voor reizen naar het buitenland kan iedereen vinden op Rijksoverheid: up-to-date.
Voor landen in Zuid-Amerika (en zelfs Europa) gelden vandaag (24.09) nog steeds regels: voor Covid maar ook andere zaken.
Voor sommige landen moeten reizigers ten minste 48 uur voor vertrek online een verklaring invullen en een ziektekostenverzekering tonen die dekking voor COVID-19-kosten biedt.
De Covid-app (en app GGD Reist Mee), op de telefoon, is uw eigen verantwoordelijkheid.
De Covid-app is geldig binnen landen die dit bewijs hebben erkend.
U moet uw vaccinatie-, herstel- of testbewijs dus uitprinten en op papier meenemen.Ergo: TUI en ú zijn beiden niet zonder fouten in deze.
Of u uw geld terugkrijgt is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking.meer dan een maand geleden-
FRATERmeer dan een maand geleden
De Covid app, werkt niet meer, die is uitgeschakeld. Officieel door minister Kuipers meegedeeld.
Dus die kón Heer van Stand níét gebruiken en dat is dus níét zijn schuld .
Los daarvan ; er zijn ook nog tienduizenden mensen die géén smartphone hebben, maar nog een eenvoudig mobiel telefoontje. waar zij dus géén apps op kunnen zetten /gebruiken.En u gaat er wel erg makkelijk vanuit dat iedereen weet dat men reisinfo op de site van Overheid.nl kan vinden.
Zomaar met een beschuldigend vingertje wijzen is nooit verstandig als je niet op de hoogte bent van álle feiten en omstandigheden
meer dan een maand geleden -
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Frater,
De reisinfo is veelvuldig op diverse manieren onder de aandacht gebracht.
Vanaf het begin van de covid-19 uitbraak.
Bovendien is enige eigen verantwoordelijkheid van toepassing: altijd.By the way: de Corona-app kan dan uitgeschakeld zijn maar je moet als reiziger altijd alle papieren zelf goed voor elkaar hebben. Daar is geen smartphone voor nodig. Neem je eigen verantwoordelijkheid, dat voorkomt heel veel ellende.
Met een beschuldigend vingertje wijzen naar TUI en KLM bevordert de afwikkeling van deze kwestie voor topicstarter/heer van stand niet.
Fijne avond.
meer dan een maand geleden
-
-