- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 4 maanden geleden door .
Terugbetaling geannuleerde bestelling Karwei
juni heb ik, op advies van een manager van de karwei in Hoogvliet, mijn bestelling van twee binnendeuren geannuleerd. Deze deuren waren nu al voor de derde vertraagd en Karwei kon niet garanderen dat ze op de nieuwe bezorgdatum daadwerkelijk geleverd zouden worden.
In overleg met de karwei hebben we toen besloten om de bestelling te annuleren.
De annulering is op donderdag 9 juni gedaan. Met de vermelding dat ik binnen 5 werkdagen mijn geld terug zou hebben. Tot op heden heb ik mijn geld niet ontvangen. Als ik bel over de status dan word er gezegd dat er een herinnering gedaan word bij de financiële afdeling, om het geld over te maken.
Ik wacht nu al bijna 1,5 maand op een bedrag van bijna €950
-
-
Trummeer dan een maand geleden
Uit uw tekst blijkt niet wie u gebeld heeft. Die bewuste manager, gewoon een winkelbediende of klantenservice of of of?
Ik zou sowieso niet bellen. Stuur een e-mail dan heeft u bewijs van wat u stuurt en wat ze antwoorden.
In dit geval zou ik naar de bewuste Karwei gaan, vragen naar die manager en per direct mijn geld terug eisen + kosten die u gemaakt heeft inmiddels. (brandstof kosten om bij die winkel te komen etc.)
Zonder aggressief te worden of mensen te bedreigen zou ik blijven zitten tot ik mijn geld heb.
Moet niet gekker worden.meer dan een maand geleden
-