- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 5 maanden geleden door .
telefonisch contact met Vattenfall
Als je Vattenfall telefonisch bereiken wilt kom je terecht bij een heel duur telefoonservice van 1,10 euro per minuut.
En het bedrag van 1,10 euro per minuut blijft tijdens het hele gesprek dan wat je echt hebt met iemand van Vattenfall blijft lekker doorlopen. Waar is de klantvriendelijkheid gebleven vindt dit niet passend van het bedrijf Vattenfall. Dacht dat wij van die verschrikkelijke 0900 nummers oplichters bevrijd waren maar Vattenfall heeft er zelfs een contract mee. Verschrikkelijk dus doe effe normaal Vattenfall jullie ontvangen van de aangeslotenen al zoveel geld binnen.
Misschien zou u dit eens met Vattenfall op kunnen nemen want dit is niet een juiste weg.
En ook dat verschri9kkelijke poppetje waar je een vraag mag stellen en invullen en door het poppetje helemaal een nergens opslaande en verkeerde antwoorden geeft.
-
-
Trummeer dan een maand geleden
De grote vraag is of u al klant bent bij die oplichters?
Zo ja, dan mogen ze dat niet doen.
https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/andere-onderwerpen/te-dure-klantenservicenummersmeer dan een maand geleden -
Trummeer dan een maand geleden
Volgens vattenfall zelf betaald u gewone belkosten:
https://klantenservicecontact.nl/vattenfall-bellen/meer dan een maand geleden -
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Beste Tonnetjerond,
Heeft u gebeld met Vattenfall via telefoonnummer:
020 892 02 55 (gebruikelijke belkosten)=Vattenfall
Of via:
0900 0808. Uit het buitenland +31 26 845 0271.
Bij het laatste nummer maakt u gebruik van het hele dure servicenummer van telefoonnummer-klantenservice.nl.
Dit bedrijf staat helemaal los van Vattenfall.
V.w.b. het chatpopje deel ik uw mening volledig.meer dan een maand geleden-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Aanvulling/waarschuwing:
Klantenservicecontact.nl die hier wordt genoemd is een buitenlands bedrijf met een duur 0900 nummer, gevestigd in het buitenland.
Kijk maar eens op hun website bij ‘privacy policy’, zelf niet rechtstreeks bereikbaar maar uitsluitend via contactformulier zie ‘contact’.
En KvK geeft op deze naam geen enkel resultaat.meer dan een maand geleden
-
-