- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 6 maanden geleden door .
Zonnet webmail
Hallo,
Sinds 2 maanden kan ik niet meer bij mijn Zonnet webmail. Zonnet webmail is jaren gratis geweest maar sinds 2 jaar niet meer. Ik heb een betaald abonnement van €6,= afgesloten. Als ik wil inloggen krijg ik de melding: Teveel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nog eens. Ik heb inmiddels vele malen het contact/support formulier online ingevuld maar Zonnet reageert niet. Ik heb met InterNLnet BV in Duiven gebeld (omdat Zonnet een onderdeel van hen is) maar zij zeggen dat ze mij niet kunnen helpen. Wie weet raad want ik ben inmiddels razend!!!!!
-
-
Trummeer dan een maand geleden
Is er niet een knop ‘wachtwoord vergeten’?
Ik zie ‘m zo niet die knop, maar misschien komt die pas in beeld na het intoetsen van een ‘fout’ wachtwoord.
Bestaat het wachtwoord deels uit hoofdletters, gebruikt u die dan ook?
Staat niet per ongeluk caps lock aan?
Zomaar wat ideetjes, die u misschien over het hoofd ziet.
Anders toch die interNLnet BV weer bellen en hun Zonnet aan laten sturen dat ze contact met u opnemen. Dat ze niet het probleem kunnen oplossen, kan ik begrijpen maar een zusteronderneming even aansturen dat ze hun werk moeten doen is toch minimale service.Deze optie gelezen op de site?
U bent een betalende Zonnet klant
Wanneer u bij het inloggen op de Webmail een foutmelding krijgt, kunt u in het control panel een wachtwoord reset opvragen. Als gebruikersnaam dient u uw e-mailadres in te voeren.Deze optie vond ik ook nog:
https://customer.zonnet.nl/forgotpw/forgotpw.aspxTot slot zou u contact kunnen opnemen alsof u een nieuwe klant bent. Dan reageren ze vast wel.
Dan heeft u in ieder geval contact en dan gaat diegeen maar iemand zoeken die uw probleem oplost.meer dan een maand geleden-
Haymanmeer dan een maand geleden
Goedenavond,
Hoe bizar! Gisteren heb ik wederom (deze keer heel boos) naar InterNLnet gebeld in Duiven en gedreigd het kantoor van Zonnet te bezoeken omdat ik er schoon genoeg van had. Deze zit nl. in hetzelfde pand als InterNLnet. Ik heb even op KvK gezocht en dit ook even laten weten aan de heer die ik aan de telefoon had.
Nou, zegt de heer aan de telefoon: “Dat zou ik niet doen”, dan kunt u beter een brief schrijven”. Ik zeg dat ik dit niet ga doen maar Kassa, Radar en Meldpunt ga inschakelen. Prompt krijg ik eindelijk vandaag antwoord (op mijn andere mailadres) op mijn ingediende melding van weken geleden op hun contact/support pagina. Raad eens: Krijg als antwoord: Uw mail werkt weer. De aanhouder wint en Zonnet is dus wel degelijk van InterNLnet BV. ook al zeggen ze dat het een apart bedrijf is. Mochten Zonnet klanten dit lezen en hetzelfde probleem hebben, bel naar InterNLnet en laat je niet afschepen. Hun nummer is 024-7070500meer dan een maand geleden
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
Goeie actie! 🙂
meer dan een maand geleden
-