- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 6 maanden geleden door .
e-dreams, geen bevestiging ontvangen…onbereikbaar
Enkele dagen geleden bij e-dreams een ticket geboekt. Boekingsproces en betaling verliepen ‘natuurlijk’ heel snel, maar tot op heden geen bevestiging ontvangen. Geprobeerd telefonisch contact te maken…onbereikbaar. Emails komen terug met ‘failure message’. Een keer kort via een chat robot contact gehad…die verwijst naar de luchtvaartmaatschappij. Aldaar vragen ze om een boekingsnummer. Echter hebben we deze niet, omdat er ook geen bevestiging is van e-dreams.
Nu pas lezen we de vele klachten over deze aanbieder. Het kwaad is geschied.
Wat kunnen we nu nog doen?
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Er staan in andere topics allerlei contactgegevens van dit bedrijf.
Ik ben eerlijk: ik geef u niet veel hoop op een goede afloop.
Ik hoop dat u niet veel geld kwijt bent.meer dan een maand geleden -
Max Paymeer dan een maand geleden
Hallo PD35 ( En SuperBitch met een nieuw logo :-)). U schrijft helaas niet welke site van e-dreams u gebruikte. Van de site edreams.com is al enige tijd bekend dat het geen zuivere koffie is. U kunt (deze en andere) webshops checken op deze site: webshopchecker.nl
Ik zou in ieder geval (!) aangifte doen bij de politie. Wellicht hebben zij nog advies over hoe u dit verder kunt aanpakken? Persoonlijk ben ik niet optimistisch dat u nog geld terug. Echter, als niemand (of weinig mensen) aangifte doet krijgt een dergelijke zaak ook niet de prioriteit die hij verdient (door personeelstekorten bij de opsporingsdiensten).
meer dan een maand geleden
-