- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 6 maanden geleden door .
Geen vergoeding bril of brilmontuur
Hallo, ik heb op 23-07-2021 een nieuwe bril besteld voor mijn man bij Hans Anders. Er was een lokale actie van 50% korting op een bril naar keuze het is een varifocale bril. De prijs 214,50. Half april zijn we terug gegaan omdat de bril scheef stond en afzakte hier konden ze niets aan doen omdat het schroefje scheef in het montuur zat en ze het niet eruit konden draaien. Dat schroefje moet er scheef hebben ingezeten maar krijg niets vergoed. Duur grapje voor 7 maanden. Altijd lenzen en brillen gekocht nooit geen klachten en nu dit. Had op zijn minst wel gehoopt op een nieuw montuur. Had niet naar de piepkleine schroefjes gekeken bij aankoop. Een nieuw pootje is meestal toch wel te bestellen? Zéér slechte service.
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
Leg uw vraag neer bij het hoofdkantoor en dien daar een klacht in. Natuurlijk kunnen ze daar wat aan doen en heeft u er niet zelf aan geschroefd. Ik heb het ooit gehad met een bril bij specsavers. Het plastic neusschotje van een kwartje was niet meer te krijgen na drie keer afbreken. De winkel zei nee. Ik moest maar een nieuwe bril kopen. Ik heb toen een klacht ingediend bij het hoofdkantoor. Twee dagen later werd ik gebeld en kreeg ik een nieuwe bril.
meer dan een maand geleden
-