Registeren Inloggen
zevenbergen
zevenbergen
meer dan een maand geleden

tui

meer dan een maand geleden

ik vraag me af of er meer mensen zijn met klachten over de Tui App. Deze werkt nl niet (goed)Zeker 7 x app eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Ook op ander apparaat geprobeerd. Na mailen met Tui kreeg ik als antwoord dat ze klachten pas behandelen na de vakantie (terwijl een goed werkende app juist op en voor vakantie handig is) Daarna gebeld met Tui: dit was iets voor ICT afdeling Doorverbinden naar hun ICT afd kon niet. Via reisbureau geprobeerd. Antwoord Tui aan reisbureau: app opnieuw installeren. (Lezen dus de klacht niet) Via reisbureau gehoord dat er bij hen meerdere mensen gemeld hebben dat app niet (goed) werkt.

    • Johanleonard
      meer dan een maand geleden

      Uw vraag is niet zo interessant. Uw ervaring wel en een bedrijf dat zo slecht omgaat met klachten en vragen kan maar één reactie van u krijgen: !?!X#! Nooit meet Tui

      meer dan een maand geleden