Registeren Inloggen
  • Dit onderwerp is leeg.
Tine1171
Tine1171
meer dan een maand geleden

Dpd

meer dan een maand geleden

Ik heb met Dpd een conflict, zij hebben verzuimd mijn pakketje af te leveren in Duitsland, omdat ze bij de service desk van dit bedrijf niet bereidwillend waren om het afleveradres aan te passen, voor verdere oplossingen stonden ze niet open , daarbij is bij Dpd heel veel mis gegaan en daar is veel emailverkeer van.
Bij een tweede poging is mijn pakket niet voorzien van een trace and trace code, was mijn pakketje niet te traceren, daarvan melding gemaakt, hebben ze uiteindelijk mijn pakket gevonden in een depot in Nederland, met die verstanden dat Dpd niet conform wat je van een pakketservice mag verwachten met mijn pakketje omgesprongen, en is mijn pakket aan de zijkant en onderkant deels opengescheurd omdat blijkbaar de bezorger mijn pakket in de regen heeft neer gezet en heeft Dpd zonder mijn medeweten het pakket Vernietigd, Waarbij Dpd mij verwijst naar hun algemene voorwaarde dat in die goederen niet mocht versturen. ( winterjas, muis voor de laptop, schoolboeken, Tupperware en wat droge levensmiddelen) Dpd zet mij als leugenaar weg omdat ze zeggen dat ik vloeibaar in het pakket had gedaan, en dat was niet het geval.
Hiervoor heb ik Dpd d.m.v. een aangetekende brief aansprakelijk gesteld maar daarop heeft deze onderneming niet gereageerd.
Persoonlijk vind ik dat een bedrijf als dit zijn verantwoordelijkheid moet nemen.