- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 1 maand geleden door .
ABNAMRO, rampenplan…
Sinds april ben ik bezig mijn uitgebreidere bankrekening terug te schroeven naar een basisrekening. Op de website kom ik er niet uit. Ze willen wel nieuwe producten aanbieden, maar terugschroeven…. Ho maar! Regelmatig gebeld, gechat, steeds wachten wachten wachten, dan te woord gestaan door medewerkers die niet zijn opgeleid en niet weten wat ze zeggen en wat de gevolgen zijn voor de ‘klant’. Een bankfiliaal is hier niet meer…
Ik heb nog steeds niet wat ik wil èn betaal nog steeds te veel!
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
Misschien eerst een basisrekening openen en dan uw uitgebreide rekening opheffen?
meer dan een maand geleden -
Cornelie Meijmeer dan een maand geleden
Dat is een idee, maar aan mijn bankrekening zit een hypotheek gekoppeld, en dan krijg ik daar weer problemen mee. Tot nu toe is er bij ieder contact iets toegezegd, maar nooit nagekomen. De creditkaart zou opgezegd zijn, maar dat was niet zo, 1 bankpas zou verdwijnen, maar ook dat ging niet goed. Toen uiteindelijk een bankpas was opgezegd, bleek juist aan deze de leefrente gekoppeld, dat hadden ze toch kunnen melden, dan was gekozen voor de andere bankpas! Nu heb ik geen inzicht meer in de leefrente. Op mijn vraag hierover is toegezegd een papieren afschrift te sturen: niet gebeurd!
Het begint er op te lijken, dat ik mijn hypotheek moet oversluiten bij een andere hypotheek verstrekker, en dan de bankrekening opzeggen.
En dat allemaal omdat men van de abnamro niet in staat is onze bankrekening terug te schroeven naar een basisrekening!meer dan een maand geleden -
dickiedikmeer dan een maand geleden
De abn-amro is echt een grote ramp, ik heb er gelukkig al mijn zaken al een aantal jaren geleden weggehaald zelfs een brief gestuurd naar de kifid over een aantal zaken maar geen passende oplossing gekregen van de abn het is jammer dat ik mijn rekening nummers niet mee kan nemen naar een andere bank anders had ik dat ook zeker gedaan, ga eens praten met een andere bank hierover en stap dan snel over.
meer dan een maand geleden
-