- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 3 maanden geleden door .
Stella
Zeer slechte service. Zijn heel vaak onbereikbaar. Dit is al jaren zo. Al je belt wordt je vaak na 25 minuten terug geschakeld naar de receptie. Stuurpen was stuk. Voor ik geholpen kan worden waren we ruim 12 dagen verder. Ik ben toen maar naar een echte fietsenmaker gegaan. Ook de servicebeurt is op niets uitgelopen. Na veel bellen is mij verteld dat het verstandiger was om hier nog mee te wachten. Toen ik na een half jaar een servicebeurt aanvroeg op lokatie was volgens Stella de garantie/servicebeurt verlopen. Kortom zeer slecht.
-
-
Gerard160654meer dan een maand geleden
Nieuwe fiets gekocht bij Stella. Bij levering bleek dat de fietsen niet vast gezet waren en door de bus verspreid lagen. Fiets was behoorlijk beschadigd. Veel lakschade.
Dit gemeld met foto’s
Na 5 pogingen eindelijk iemand aan de lijn gehad, die het voorstel deed .
Een spuitbusje lak en 50 euro voor het ongemak. Verteld dat ik dat een absurd voorstel vond.
Ik had een nieuwe fiets gekocht van 1400 euro en wil dan ook een nieuwe fiets geleverd hebben.
Ik zou terug gebeld worden, maar 3 dagen later nog niets gehoord.
Terugbel verzoeken ( 3x) werden niet gehonoreerd.
Uiteindelijk een doortastende telefoniste aan de lijn gehad die mij met een manager door verbond.
Daar mijn klacht verteld en geeist, binnen korte tijd een nieuwe fiets of mijn geld terug.
Toen had ik binnen 3 dagen een nieuwe fiets.
Voor mij geen fiets meer van Stellameer dan een maand geleden
-