- Dit onderwerp is leeg.
Vliegtickets betaald via D-reizen
Ik heb in maart 2020 K.L.M. tickets geboekt voor december 2020 via D-reizen en deze tickets ontvangen in april 2020. De KLM heeft begin november 2020 de betreffende vlucht geannuleerd om mij onbekende redenen. In december 2020 refund aangevraagd door D-Reizen. Vanaf eind januari2021 diverse e-mails gestuurd en bezoeken aan D-reizen, zij gaven de bekende antwoorden! Na faillissement D-reizen contact gezocht met A.C.M., I.L.T., Consumenten Bond en KLM., A.C.M. deelde mij mee dat K.L.M. verantwoordelijk blijft voor refund. ook al is D-Reizen failliet gegaan! In mei2021 en 6 april 2021mail gestuurd naar k.L.M., met daarin verwijzingen naar A.C.M. en I.L.T. en verzoek refund van door K.L.M. geannuleerde tickets (3x) return Barcelona 22 en 29 december2021. Antwoord op mijn e-mails van de KLM in het kort: Wij hebben al betaald aan D-reizen, leg u claim bij de curator! Ik heb mijn claim begin mei 2020 al neer gelegd bij curator. Antwoord van KLM op mijn e-mail van gisteren was het zelfde als antwoord in mei 2021. Mijn vraag : moet de KLM zijn verantwoording niet eens nemen, mede gelet op regels A.C.M. ,I.L.T. en andere internationale verdragen m.b.t. refund vliegtickets!
(Zij vragen en krijgen wel staatssteun van o.a. mijn belastinggeld maar verantwoording nemen, ho maar!)
Ik wil eventueel mijn diverse e-mails en antwoorden daarop aan u mailen.
Met vriendelijke groet,
Hans van Lingen