- Dit onderwerp is leeg.
Verkeerd geleverd onderdeel
Via Gamma on line een glazen douchewand met bevestigingen besteld en ontvangen. Blijkt een onderdeel niet het goede te zijn. Metten Gamma on line gebeld. Na 45 minuten wachten en slechte verbinding verhaal kunnen doen van verkeerd geleverd product. Er zou haast gemaakt worden om het goede onderdeel toch nog te leveren. Dit was rond 1 april. Dinsdag na Pasen de leverancier zelf gebeld want vond telefoonnummer op de vrachtbrief. Daar hele verhaal verteld maar werd terug verwezen naar Gamma als zijnde de verkopen. En ook bleek dat de leverancier nog geen “opdracht” voor levering ontvangen had van Gamma. Enkele mailtjes naar Gamma gestuurd, want weer 45 minuten wachten…….. en ik heb alles nu op “papier” staan. Tot nu toe geen enkele reactie. Alles staat uitgepakt maar kan niets doen vanwege ontbrekend onderdeel (een telescopische verbindingsstang tussen muur en glazen wand) Wat kan ik nu nog doen om toch dat onderdeel te krijgen. En is alles maar weer (uitgepakt weliswaar) op te laten halen en geld terug te eisen? Lijkt me ook moeilijk als men bij Gamma of leverancier (waar uiteindelijk de fout van verkeerde levering ligt) niet eens reageert op mailtjes of niet het beloofde nakomt. Bedankt voor uw reactie. Henk