Registeren Inloggen
loco
loco
meer dan een maand geleden

prepaid Hema telefonie stopt

meer dan een maand geleden

Hema heeft aangekondigd te stoppen met het aanbieden van telefonie; zie https://www.hematelefonie.nl/stopt. Men heeft met KPN een afspraak gemaakt voor het aanbieden van starterspakket aan Hema-klanten. MAAR: het beltegoed dat op de telefoon staat, VERVALT bij die overstap! Ik ben het hier niet mee eens. Ik zie dit als contant geld, zoals ook voor een cadeaukaart geldt. En ben dus van mening dat Hema het tegoed dient terug te betalen. OF: regelen dat het meegenomen kan worden naar de nieuwe provider. Ik heb/wij hebben 3 telefoons met Hema prepaid met een saldo dat nu ± € 60,– bedraagt….

    • GerritJansma
      meer dan een maand geleden

      Volgens de Hema kunt u nog ruim een jaar, tot 1 mei 2022 gebruik maken van uw beltegoed.

      meer dan een maand geleden
    • CM vW
      meer dan een maand geleden

      Ik heb ook een prepaid abonnement van HEMA. Dit heb ik gedaan omdat ik heel weinig bel en veel wandel en hardloop en als ik dan in de problemen kom, dat ik dan iemand kan bellen.
      Mijn verbruik is nog geen €4,00 per jaar en maak mijn beltegoed nooit op.
      HEMA verbreekt éénzijdig dit contract en ik vind dat zij mij het beltegoed moeten terug betalen.
      Zie het als een boekenbon, de boekverkoper zegt ik ga niet meer verder met boekenbonnen.
      Waar blijft dat geld dan?
      Deze vraag heb ik aan HEMA gesteld en krijg gewoon geen antwoord.
      ——————————–
      Hallo Klantendienst,
      Ik heb nu nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
      Ik wil nl weten waarom HEMA niet aan zijn verplichtingen voldoet en
      éénzijdig het contract verbreekt?
      En waarom ik mijn beltegoed niet terug als er geen diensten voor worden
      gedaan?
      Als u deze vraag niet kan beantwoorden, wil ik graag weten; waar ik deze
      vraag (zonder kosten) schriftelijk kan stellen?
      —————————————————-

      meer dan een maand geleden