Registeren Inloggen
D Haarman
D Haarman
meer dan een maand geleden

Post nl pakket zegels

meer dan een maand geleden

Onze dochter is woonachtig in Spanje, wij sturen haar met enige regelmaat een pakket op die we frankeren met post.nl zegels. Aangezien we (ik, mijn vrouw en of mijn andere dochter) dit vaker doen hebben we deze zegels op voorraad.
mijn verbazing was groot toen ik afgelopen week weer een pakket wilde versturen. Het pakket werd niet aangenomen bij een post.nl punt omdat de pakketzegels niet meer geldig zijn. Dat is een lekker makkelijk verdien model, ik heb nog 12 zegels op voorraad die nu niets meer waard zijn. er schijnt alleen op de site van post.nl te hebben gestaan dat de pakketzegels komen te vervallen. Het had beter geweest wanneer dit ruim van te voren aangekondigd zou worden. Zo moeilijk is het niet om bij post.nl balies een bord te plaatsen met daarop een waarschuwing dat deze pakketzegels komen te vervallen. De optie om het verschil in portokosten bij te betalen is ook niet mogelijk.
De dame van de post.nl balie was ook zeer verbaasd en wist ook niet dat deze pakketzegels niet meer geldig zijn.
Ik vind de service en reactie van post.nl erg slecht. ze hebben een bijzonder goed jaar gedraaid met alle online bestellingen en willen dan over de rug van de consument nog even makkelijk scoren.
Zouden jullie daar eens aandacht aan kunnen besteden? wellicht dat post.nl dan terugkomt op deze beslissing.

Met vriendelijke groet,

Dirk Haarman